/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
hjælp søges :-)
Fra : HEJDU01
Vist : 1329 gange
20 point
Dato : 03-03-13 12:53

Hej folkens

- Jeg har en kammerat der sidder i økonomiske problemer, både på den ene og den anden måde ..
og jeg tænkte at jeg da gerne ville hjælpe ham, med at komme ud med hans spørgsmål, men det skal dog lige siges, at han har forsøgt at se om han kunne låne hist og her, i de forskellige banker, og de steder man kan få lån via nettet, men hvergang bliver han afvist :)

så hans store spørgsmål er : Er der nogen der kender, eller ved hvordan man kan finde eller få kontakt til en mulig lånehaj han er ret desperat .. så det kunne være rart med nogen positive kommentare, istedet hate osv (:

- hvis det er så kan man altid træffe mig på : mathilde_juul1993@hotmail.com

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-03-13 13:19

Lånehaj ville da være den sikre vej på at ende i økonomisk ruin. Sæt tæring efter næring.

Accepteret svar
Fra : kenwood

Modtaget 10 point
Dato : 03-03-13 13:56

den kammerat er nok dig selv

Godkendelse af svar
Fra : HEJDU01

Dato : 03-03-13 14:06

Nej, denne kammerat er ikke mig selv ..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-13 14:46

Hvad er dette for noget fjolleri?

Citat
så det kunne være rart med nogen positive kommentare, istedet hate osv (:

hvis du vil have nogen til at tage spørgsmålet alvorligt, må du da i det mindste selv gøre det først...

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 03-03-13 14:53

Hvordan skulle det løse de økonomiske problemet at låne flere penge....
Kunne starte med at afvikle/betale gælden af før oprettelse af ny gæld.

Og hvis vedkommende nu har så store økonomiske problemer fordi han/hun har misvedligeholdt sin gæld, så skal det da uden tvivl hjælpe at låne flere penge ved en lånehaj... Men måske kan lånehajen hjælpe med at opdrage vedkommende til økonomiske ansvarlig.

Her bliver det nok ikke en rykker i form af et brev... Her taler vi om helt andre regler....

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-13 14:54

Vi har her vedlagt en af de bedste låne tilbud på markedet pt., som kan gøre måneden lidt bedre.

Lån f.eks. op til 35.000 kroner hos Selene, UDEN at skulle dokumentere din indtægt, ved at indsende løn sedler.

Hvis du ansøger nu får du svar inden for 15 minutter. Der er nemlig også åbent i weekenden!

Klik her og kom nemt til penge

https://www.selenefinans.dk/ansog-om-lan-selene-finans-50/?kampagne=ADS2&affiliate=1197

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 03-03-13 14:56

Og hvis du gerne vil hjælpe ham/hende kunne du jo starten med at låne penge til ham/hende...
Tag ned i banken og få et lån så du kan hjælpe din kammerat....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-03-13 14:58

ÅOP 28%!!!!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-13 15:25

Det er vist bedre end at få klippet fingrene af - eller det der er værre - af en tilfældig låne haj...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-03-13 15:29

Følg dette råd:
Citat
Lånehaj ville da være den sikre vej på at ende i økonomisk ruin. Sæt tæring efter næring.

Så går det aldrig helt galt.

Citat
den kammerat er nok dig selv

Jeg har også lagt mærke til,at hvis der stilles en lidt "prekær" spørgsmål,er det altid en anden,det omhandler.

Men ellers er der vel flest muligheder,ved at kontakte Hells Angels,Bandidos eller Låsby-Svendsen.
De er sikkert villige.Og her er det endda nok,unødvendig med et underskrevet lånedokument.
Det klarer de,pr.hukommelse.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-13 15:37

Citat
Jeg har også lagt mærke til,at hvis der stilles en lidt "prekær" spørgsmål,er det altid en anden,det omhandler.

Klart nok "Jeg har jo ikke nogen problemer - det er min nabo, ven eller en jeg kender, jeg gerne lige vil hjælpe!"

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-03-13 16:08

Citat
Klart nok "Jeg har jo ikke nogen problemer - det er min nabo, ven eller en jeg kender, jeg gerne lige vil hjælpe!"

Ja,og den går aldrig af mode.Har hørt den til hudløshed,gennem årene.
Blandt Vognmænd,Landmænd,og håndværkere:"Her går det godt...men har da hørt at for (min kollega) går det ad H....til".

En meget brugt fidus:Lige inden konkursen,søges der folk i Tidende,"på grund af travlhed".Så ser det pænere ud,når man skal i banken,for at søge om nye lån,eller henstand.

M.

Kommentar
Fra : VipseFlip

Dato : 19-05-13 12:12

men hvordan kommer man i kontakt med disse "lånehajer" Jeg har selv en gæld på 61000 kr, som jeg har prøvet overalt at få lånt men ingen vil låne til en der står i RKI. Men hvis man nu "lånte" dette beløb ville det være muligt at komme væk fra det helvede at være i RKI. Og så var det muligt at gå i bank og låne det beløb man låner af Hajerne... Er der nogen som har erfaring med lånehajer eller er det kun noget man har hørt...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-05-13 12:44

Citat
men hvordan kommer man i kontakt med disse "lånehajer" Jeg har selv en gæld på 61000 kr, som jeg har prøvet overalt at få lånt men ingen vil låne til en der står i RKI. Men hvis man nu "lånte" dette beløb ville det være muligt at komme væk fra det helvede at være i RKI. Og så var det muligt at gå i bank og låne det beløb man låner af Hajerne... Er der nogen som har erfaring med lånehajer eller er det kun noget man har hørt...

Tåber er der åbenbart nok af - stil dine spørgsmål i din egen profil!

Så kan der da da være der er nogle lånehajer der er villige til at gøre livet surt for dig...

Kommentar
Fra : VipseFlip

Dato : 19-05-13 12:52

Kære Marken84: Sikke et opstød - men nu er det sådan at nogen mennesker kommer i den situation og tror ikke lige de har brug for mere modstand og sure minder og sådanne bemærkninger som du lige fyrede af der... men tak for sit svar.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-05-13 13:36

Det kunne måske være det de har brug for - netop for at få øjnene op for realiteterne!