/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Boomtown adsl leveringstid???
Fra : TaXX2
Vist : 450 gange
20 point
Dato : 02-12-01 18:53

Jeg er kigget meget godt efter på boomtown hp men kan ikke finde deres leveringstid er der nogen der enten har bt adsl eller ved hvor lang leveringstiden er ???
Glæder mig til svar på forhånd tak

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 02-12-01 19:08

Hej

Jeg kan heller ikke finde det,- ved det heller ikke personligt, men du kan da slå på tråden til dem,-der er åbent til kl 20.00
Telefon: 80 80 80 31

Åbningstider for TDC Internet Bredbånd Kundeservice:
Mandag-fredag 8.30-22.00
Lørdag, søn- og helligdage 10.00-20.00

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 20:47

"TaXX2" <TaXX2.news@kandu.dk> wrote in message
news:JNtO7.40$9p.8033@news010.worldonline.dk...
>
> Jeg er kigget meget godt efter på boomtown hp men kan ikke finde deres
> leveringstid er der nogen der enten har bt adsl eller ved hvor lang
> leveringstiden er ???

Hej.

Leveringstiden er muligvis afhængig af forskellige forhold, f.eks
geografiske.
For mig er leveringstiden 10 dage ( ret flot ).

Mvh HAA.
www.ultraviking.dk/disclaimer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 20:48

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
news:tyvO7.426$wN2.131906611@spiderman.mobilixnet.dk...

> For mig er leveringstiden 10 dage ( ret flot ).

Har du Boomtown, når du er Orange medarbejder,,, Ret flot må man sige...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 21:02

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
news:3c0a8731$0$47271$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...
>
> > For mig er leveringstiden 10 dage ( ret flot ).
>
> Har du Boomtown, når du er Orange medarbejder,,, Ret flot må man sige...

lol...ja, jeg har været så 'dum' at bosætte mig udenfor orange's
dækningsområde....havde jeg dog bare kendt disse facts for 10 år siden, så
havde jeg måske ikke boet her...

Jeg er dog ikke villig til at flytte fra landsby-idyllen, for at benytte
en-eller-anden bestemt udbyder.
De må komme til mig...ikke omvendt.

Dog er der en klar fordel i at benytte en anden udbyder...så kan man jo
snuse lidt rundt...

Mvh HAA

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 22:25

On 02 dec 2001 Bjarke Hansen enriched usenet with:

> Har du Boomtown, når du er Orange medarbejder,,, Ret flot må man sige...

Jeg kan ikke se noget odiøst at have ADSL hos en anden udbyder end den, man
tilfældigvis arbejder for.

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 02-12-01 22:57

Hej TaXX2
på denne link står der en masse adresser om hvem du kan kontakte VEDR:Boomtown
http://boomtown.net/info/bt.contact.php
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 23:44

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
news:3NvO7.427$fP2.132018317@spiderman.mobilixnet.dk...
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> news:3c0a8731$0$47271$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...
> >
> > > For mig er leveringstiden 10 dage ( ret flot ).
> >
> > Har du Boomtown, når du er Orange medarbejder,,, Ret flot må man sige...
>

[snip]
> Dog er der en klar fordel i at benytte en anden udbyder...så kan man jo
> snuse lidt rundt...

Ja, og bruge newsgroups som slet ikke findes hos orange

>
> Mvh HAA
>
--
Svend

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 00:04

"Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> wrote in message
news:3c0aae5a$0$25374$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>>
> [snip]
> > Dog er der en klar fordel i at benytte en anden udbyder...så kan man jo
> > snuse lidt rundt...
>
> Ja, og bruge newsgroups som slet ikke findes hos orange

Det må være de interne tele.dk-grupper du hentyder til.....
Antallet af grupper hos Orange ( ca 67.000 ) er vel egentligt ok.

Mvh HAA.
www.ultraviking.dk/disclaimer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 00:06

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message
news:Xns916BE2B9E591Clarskyndidk@dtext.news.tele.dk...
> On 02 dec 2001 Bjarke Hansen enriched usenet with:
>
> > Har du Boomtown, når du er Orange medarbejder,,, Ret flot må man sige...
>
> Jeg kan ikke se noget odiøst at have ADSL hos en anden udbyder end den,
man
> tilfældigvis arbejder for.

Nej-vel...konen arbejder hos Toyota....og hun har ikke noget problem med at
køre på arbejde i Ferrari'en engang imellem.

Mvh HAA.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 00:59

On 03 dec 2001 Henrik Aarfeldt enriched usenet with:

> Det må være de interne tele.dk-grupper du hentyder til.....

tele.*-grupperne er jo fede.

> Antallet af grupper hos Orange ( ca 67.000 ) er vel egentligt ok.

Jeg ved, du ikke roder med newsserveren, men du kunne måske pege Oranges
newsadmin i retning af:
http://www.exit109.com/~jeremy/news/providers/40000groups.html

Oranges newsserver fører også stadig dk.edb.internet.udbydere.ris+ros
selvom den blev nedlagt i maj måned i år

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

"Bare en skide phoner"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 19:19

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
news:uryO7.446$pY2.132573243@spiderman.mobilixnet.dk...
> "Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> wrote in message
> news:3c0aae5a$0$25374$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >>
> > [snip]
> > > Dog er der en klar fordel i at benytte en anden udbyder...så kan man
jo
> > > snuse lidt rundt...
> >
> > Ja, og bruge newsgroups som slet ikke findes hos orange
>
> Det må være de interne tele.dk-grupper du hentyder til.....
> Antallet af grupper hos Orange ( ca 67.000 ) er vel egentligt ok.

Næh, det var det ikke. Men det er da en pæn opgradering i.f.t. da jeg var
kunde. Kan man bruge den seriøst til alt.* ?

>
> Mvh HAA.
> www.ultraviking.dk/disclaimer
>
--
Svend
Der ikke har brug for en disclaimer...

Kommentar
Fra : TaXX2

Dato : 03-12-01 20:26

Det har jeg prøvet men de ved ikke noget om det. det er bare netexpress man får fat i. de siger de ikke ved noget om det. Lidyt lol IK :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 11:05

Da jeg ringede til Salg, sagde manden med det samme at jeg skulle bestille
det via boomtown.net, og der var ingen problemer.

Bortset fra jeg gjorde det i fredags og ikke har modtaget en
ordrebekræftelse endnu, men mon ikke den kommer idag tirsdag, da de nok ikke
behandler så mange ordrer i weekenden ;)

"TaXX2" <TaXX2.news@kandu.dk> wrote in message

> Det har jeg prøvet men de ved ikke noget om det. det er bare netexpress
> man får fat i. de siger de ikke ved noget om det. Lidyt lol IK :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 20:30

"Søren R" <kongen19upyours@hotmail.com> wrote in message
news:9ui7e0$1cef$1@news.cybercity.dk...
> Da jeg ringede til Salg, sagde manden med det samme at jeg skulle bestille
> det via boomtown.net, og der var ingen problemer.
>
> Bortset fra jeg gjorde det i fredags og ikke har modtaget en
> ordrebekræftelse endnu, men mon ikke den kommer idag tirsdag, da de nok
ikke
> behandler så mange ordrer i weekenden ;)
>
Der kan sagtens gå længere tid før du får en bekræftigelse, hav tålmodighed
!
--
Svend

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-01 09:19

Ja, MON ikke der kan gå længere tid!

Jeg bestilte en opgradering fra NE1 (m/ATM kort) til BoomTown. Det er nu en
måned siden, og jeg har da ikke fået en ordrebekræftigelse endnu!

MEN, de omlagde linien efter 13 dage - uden at fortælle mig det først!
Jeg må sige, at TDC i den sammenhæng helt levede op til mine forventninger

Men hva' pokker - min linie er omlagt, det var det vigtigste...

Henrik

"Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> wrote in message
news:eA1P7.53$uQ4.3347@news.get2net.dk...
>
> "Søren R" <kongen19upyours@hotmail.com> wrote in message
> news:9ui7e0$1cef$1@news.cybercity.dk...
> > Da jeg ringede til Salg, sagde manden med det samme at jeg skulle
bestille
> > det via boomtown.net, og der var ingen problemer.
> >
> > Bortset fra jeg gjorde det i fredags og ikke har modtaget en
> > ordrebekræftelse endnu, men mon ikke den kommer idag tirsdag, da de nok
> ikke
> > behandler så mange ordrer i weekenden ;)
> >
> Der kan sagtens gå længere tid før du får en bekræftigelse, hav
tålmodighed
> !
> --
> Svend
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-01 16:25

Jeg har lige fået besked fra dem. Bestilte 1. December, og nu bliver
installeret 2. Januar...

Jeg må da umiddelbart sige at jeg ikke ligefrem er imponeret.

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message news:tyvO7.426>
> Hej.
>
> Leveringstiden er muligvis afhængig af forskellige forhold, f.eks
> geografiske.
> For mig er leveringstiden 10 dage ( ret flot ).
>