/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Pornofilm for kvinder
Fra : Uffe29
Vist : 1429 gange
150 point
Dato : 07-06-03 00:10

Jeg har fået en opgave....

Der skulle være lavet en pornofilm som er lavet til kvinder.....

Jeg har ikke mange oplysninger men:
* Den er vistnok dansk-lavet
* Det skulle være en film som skulle være mere visuel (og spørg mig ikke hvad der menes)

Nogen der kan finde noget ??

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 07-06-03 01:40

KUZZSE

Accepteret svar
Fra : klysner

Modtaget 150 point
Dato : 07-06-03 05:14

Hejsa Uffe.

Constance er navnet på en dansk pornofilm, som er lavet til kvinder :)

Du kan købe & læse mere om den lige her http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=4950

Håber det er den du skal bruge.

Knus Mette

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 07-06-03 10:39

Hej!

Pornofilm til kvinder? Fed idé! Jeg tror - den fedeste pornofilm til kvinder - er lavet af andre kvinder! Hvis du ser en pornofilm til kvinder - lavet af mænd - er det så en pornofilm til kvinder?

Hygge!

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 07-06-03 12:54

Hejsa med jer!

Ja, Constance er lavet til kvinder. Den er ikke så "bare bolle løs" fikseret men er mere erotisk og pirrende end de pornofilm der er lavet af mænd, hvor det for det meste kun handler om at stønne rigtig højt og pule løs!!

En god pornofilm, som jeg mener vi kvinder godt kunne bruge nogle flere af! Og til alle jer mænd, prøv engang og sæt jer ned med fruen og se den sammen!!!

Bianca

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 07-06-03 13:33

Hej har Katja kean lavet nogle Anal film? spørg bare

Mvh NIck

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-06-03 14:21

Det må sgu prøves

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 07-06-03 14:25

Tusind tak for hjælpen begge 2

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 07-06-03 20:43

Constance er altså en pornofilm som man kalder klippet, det vil sige at man ikke ser nogen pikke i filmen. Hvis alle klippet pornofilm er til kvinder, så er der altså flere end bare den ene...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-06-03 21:43

Hva.....Ser man ikke noget