/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
adria
Fra : vogn7
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 26-02-13 19:36

Vi sidder lige og ser på campingvogn. Og her er så ??? Der står altid nogle bogstaver bagefter..

Adria Unica 502 LS

Hvad betyder de og er der nogle steder hvor man kan se dem alle.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-13 20:05

Bogstaverne står for indretningen af sengen - dobbeltseng, enkelsenge eller køjesenge.

Jeg kan ikke lige huske hvad LS står for, men ud fra billedet at bedømme må det være Adrias navn for enkeltsenge - Hobbyvogne med enkeltsenge hedder UL

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-02-13 20:08
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-13 20:43

mig-selv, at du hjælper med at google, giver jo ikke en forklaring på at slutbogstaverne betyder modelindretningen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-13 20:51

LS Enkeltseng og sidesiddegruppe

Fra denne side

http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/403/68/S046_048.pdf

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-13 20:55

Der er noget for Adria her... ikke helt nemt at finde rundt i de ufattelig mange modeller

http://web.adria.dk/wp-content/uploads/2011/11/DK-caravan-TD-2008.pdf

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-13 20:58

PS. Har i aldrig haft campingvogn, vil jeg anbefale jer at starte med at leje en. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så køb brugt.

Rigtig mange finder ud af at de hellere vil have en anden indretning efter vognen er taget i brug.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-13 20:58

LS = Enkeltseng og sidesiddegruppe

ADRIA
CP Dobbeltseng, sofa og to løse stole
DD Dinette i begge ender
DK Køje og dinette
LS Enkeltseng og sidesiddegruppe
PH Køkken i bagende og dobbeltseng
PK Køje og dobbeltseng
PX Fast dobbeltseng og sidesiddegruppe
TK Toilet og køje
UH Køkken i bagende og rundsiddegruppe
UK Køje og rundsiddegruppe
UL Langseng og rundsiddegruppe
UP Dobbeltseng og rundsiddegruppe

fra mit tidligere link

http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/403/68/S046_048.pdf