/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hjælp...... Rejse til New York
Fra : kidcaprie
Vist : 396 gange
20 point
Dato : 06-06-03 23:17

Vi er tre personer, der meget gerne vil en tur til New York i August i år. Efter megen informationssøgning står det stadig ikke helt klart for os, hvordan vi finder de BILLIGSTE flybilletter og BEDSTE hoteller til prisen !. Vi læste et indslag af "pizzaman" og kunne godt tænke os, hvis der var nogen der havde nogle gode råd om hvordan vi kommer derover på den bedste og billigste måde. Det lød meget spændende det som "pizzaman" havde skrevet med, at man kunne "byde" på hoteller gennem www.priceline.com men vi vil meget gerne være sikre på, at der ikke er nogle "skjulte" ting eller andre ubehageligheder ved at benytte f.eks. denne hjemmeside.

Er der nogen der kan hjælpe med gode råd, så vil du/i få et stort, endog meget stort skulderklap.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Claus & co

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 30 point
Dato : 06-06-03 23:19

Skyline hotel overkommelig pris, og forholdvis meget centralt på manhatten..

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 06-06-03 23:22

http://www.skylinehotel.com/3.html - Jeg kan ikke lige huske priserne.. Men det er fornuftigt..

Jeg var derover i påsken.. De har forresten swimmingpool. Hotellet ligger to blokke fra timer sqaure. Total nice by..!

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 07-06-03 11:02

Hej!

Gode råd? Tjah - måske. Her er ihvertfald en idé. I stedet for at rejse 3 afsted, så fyld en hel boeng747 med mennesker der skal til New York samme dag som jer. Book et helt fly! Hvor stor rabat ville i så kunne få? Eller nøjes med at booke et halvt fly - hvis ikke i kan finde nok mennesker der vil med den dag ;) Eller find en anden dag, hvor der er flere mennesker der skal til New York - og fyld hele flyet op igen ;)

Hygge!

Godkendelse af svar
Fra : kidcaprie

Dato : 07-06-03 15:41

Tak for svaret martinussen.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 09-06-03 22:58

Hey kidcaprie

Hvad skal I lave i NY? Har i fundet ud af det?

Kommentar
Fra : kidcaprie

Dato : 10-06-03 15:46

Hey Martinussen.

Som alle andre turister skal vi selvfølgelig se byen og div. turistattraktioner, men der skal også spilles en masse backgammon (forhåbentligt)....

Kender du til www.pipeline.com eller..... ??

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 10-06-03 17:59

nej, ingen erfaringer.. Min søster er jo som sagt aupair i USA. Så hun undersøgte markedet for os.. Det var det billigste der kunne findes med den gode placering og kvalitet..

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 10-06-03 17:59

nej, ingen erfaringer.. Min søster er jo som sagt aupair i USA. Så hun undersøgte markedet for os.. Det var det billigste der kunne findes med den gode placering og kvalitet..

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 10-06-03 17:59

nej, ingen erfaringer.. Min søster er jo som sagt aupair i USA. Så hun undersøgte markedet for os.. Det var det billigste der kunne findes med den gode placering og kvalitet..