/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hejsa
Fra : Sunowich
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 25-02-13 12:10

Hvordan går det herinde ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-02-13 12:14

Tja... det går vist akkurat som det plejer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-13 12:18

Er her stadig nogle tumpehoveder der bare er ude på at ødelægge det for alle andre,at have en ordentlig snak.? Kan også læse at det stadig er svært at råbe Kandu baglandet op.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 14:45

Det går meget godt - vi sidder alle sammen her i den lukkede afdelings spisestue.
Der er ingen af os som er yngre end de andre, for vi er mest ældre.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-13 15:51

Eyvind sidder på oringe he he

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 25-02-13 17:40

Jo alt er vel her, og det er snart forår, så det kan kun gå fremad.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-02-13 18:36

Citat
Hvordan går det herinde ??

Jow tak.Det går da.Men jeg er da lidt melankolsk.Dagen idag,d.25-2-2013,holdt jeg afskeds reception,for mine tånegle. Sidste gang,de blev klippet af mig.Kan ikke længere,nå derned.

Det jeg har brug for nu,er en negleklipper,i stil med en grensaks.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 19:04

Men vi får noget godt at spise.
Og så har vi noget flot vand at kigge på, som ikke ligner et mudderhul.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-13 08:06

Udover Is er Mudderhullet snart groet helt til Men har haft besøg af kommunens miljøfolk som har taget prøver af vandkvalliteten som er helt i top og det overvejes at frede min sø samt haven som sådan med 150 års gamle træer mm.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-13 10:04

Tillykke med din sø.
Fredet - det lyder uhyggeligt - så bliver man bundet på hænder og fødder.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-02-13 16:35

og nu varer det ikke så længe inden vi ikke har tid til at være her mere. båden skal i vandet til påske, og så bliver kandu sat på vågeblus

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-02-13 19:36

Citat
og nu varer det ikke så længe inden vi ikke har tid til at være her mere. båden skal i vandet til påske, og så bliver kandu sat på vågeblus

Så bliver Kandu lidt trist. Håber sikkerheden er iorden:
Citat
Murer Dinglevorn var i retten.Dommeren sagde-:Har de tænkt på,hvor mange ægteskaber der går ned på grund af alkohol.Så sagde murer Dinglevorn-:Har dommeren tænkt på,hvor mange skibe der går ned på grund af vand.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-13 23:57

Joooooo tak, Sunowich, det går sådan set rigtigt godt. Hvordan går det els' med dig..?

Nu da Mosebaek, den skælm, rev en vits af, så må jeg vel også...? Aaarhhhh, det er nok mere en gåde - men rolig nu, løsningen på gåden kommer med.

Gåden lyder så her:

Hvorfor findes der hvid chokolade..?

Jo, for at forhindre at negrene bider sig i fingrene.

Tommy.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 27-02-13 17:39

Københavneren var kommet langt ud på landet, og var ved at komme for sent til stationen.
Han spurgte derfor bonden: Hør sig mig min gode mand, hvis jeg skrår over den mark der, kan jeg så nå halv-fire-toget ?
Bonden svarede helt roligt: ork ja, og skulle tyren få øje på dig, kan du såmænd også nå halv-tre-toget.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 27-02-13 17:49

De tager mig med til stranden og i skoven, på små snusede beværtninger og med i seng !

De overgramser mig med deres hårde fingre, og når jeg bliver hed, presser de mig med deres læber, og ligefrem suger og tapper al kraft ud af mig !

Når jeg omsider har tilfreds stillet deres begær, er de kolde og ligeglade, og jeg bliver sparket til side.

Hvorfor behandler de dog min slanke, hvide krop på den måde ?

Det er et rædsomt hårdt liv at være cigaret.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 27-02-13 17:54

Skat har du lyst til ar køre en aftentur med mig i en stor, drønstærkt bil med uniformeret chauffør ?

spurgte den unge mand den unge smukke pige.

IH ja, det lyder spændende, svarede hun benovet.

Så skynd dig lidt, vi kan lige nå bussen hjem til mig i Brønshøj.

Kan i have det godt.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 27-02-13 18:40

Et ungt par var lige blevet gift og efter brylluppet på deres hotelværelse var de ved at klæde sig af for at komme i seng. Manden, der var stor og kraftig smed bukserne hen til bruden og sagde: "Her, tag dem på." Hun tog dem på, og livvidden var dobbelt så stor som hendes, så de faldt ned.

"Jeg kan ikke have dine bukser på", sagde hun.

"Det er nemlig rigtigt", sagde manden, "Husk på, at for eftertiden er der mig, der har bukserne på her i familien".

Derpå smed hun sine trusser hen til ham og sagde: "Prøv så at tage dem på". Manden prøvede, men kunne ikke få dem længere
end til knæene.

"Pokkers, jeg kan ikke komme i dine trusser".

"Det er nemlig rigtigt", sagde hun, "og sådan vil det være indtil du har ændret din opfattelse." ;0) ;0) ;0)

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-02-13 20:15

Æh...Jesus, hvad er det du slæber på ?
Jeg mener bestemt det er et kors, men lad være med at hænge mig op på det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-13 21:19

Mange af vore praktiserende læger har en enorm arbejdsbyrde, og da konsultationen lakkede mod enden, var en af dem grundigt træt. Han spurgte klinikdamen, hvor mange der var tilbage derude.
- Der er kun et gammelt par.
- O.K., send dem ind.
De gamle fik øjeblikkelig ordre til at klæde sig af, og da de stod splitternøgne, kiggede vor læge op fra sit papir og lod blikket hvile på konen:
- Hør, hun er mig sgu noget mager.
Han vendte sig til manden: - Har hun altid set sådan ud?
Den gamle trak på skulderen: - Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg har aldrig set hende før...
--------------------------
Dean Martin, der jo var noget tørstig anlagt,sagde: - Jeg drikker aldrig nytårsaften. Den er kun for amatører.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-02-13 23:32

Ja, DeanMartin var en tørstig herre. Og apropos tørstige herrer, der er vel ingen der slår W.C. Fields.
Lidt citater fra ham

Hele idéen bag rævejagt er naturligvis at få en undskyldning for at snuppe en lille én. Hvad skulle man stille op med ræven, hvis man nogensinde fangede den?

Leveomkostningerne er igen gået op med en dollar pr. flaske.

Mælk, dette hvidlige fluidum man tvinger i forsvarsløse spædbørn!

Jeg elskede engang en smuk blondine. Hun drev mig til druk. Det er det eneste, jeg skylder hende tak for.

Nationen har brug for en tilbagevenden til de gode, gamle dage, hvor en kvindes værd blev målt på, hvor meget brænde hun kunne hugge. Dette citat kan jeg kun give ham ret i..