/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
The Rasmus
Fra : Melander
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 06-06-03 22:47

hejsa..

Jeg sad lige og headbangede til The Rasmus med nummeret "in the shadows".....

Det er faneme godt musik og et kanont nummer, men da jeg forsøgte at få nogle informationer om bandet, fik jeg 119.000 hits på "The Rasmus"

Dem gider jeg deleme ikke sidde og gå igennem, så er der ikke nogen derude der ved noget om dem.....der må sgi da lige være nogle andre end mig der synes de er fede

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 60 point
Dato : 06-06-03 23:15

Tjek denne side:

http://www.therasmus.com/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-06-03 06:59

Heyyy! Det er jo dem jeg anbefalede til det der melodunte-grandprix, som repræsentant for Danevang -D
HELT enig med dig Melander... det er guf for øregangen... men nu er det jo PowerRanger, som henviser dig til deres hjemmeside.
Lige en lille ekstra oplysning:
* 3/7 Festival, Midtfyn [DK]
* 10/8 Skanderborg Festival [DK]

[citat]
The In The Shadows video is #1 at BOOGIE TV, after 4 weeks in the chart. Vote at http://www.dr.dk/skum/boogie/upcoming.asp
Vote also at http://www.dr.dk/p3/tjeklisten/!!!
And then we let the weird and crazy Danish dudes at http://www.ren-galskab.dk use "Madness" for their first episode. Check it, but don't try that stuff at home!
[/code]

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 00:09

Tak for svaret PowerRanger.
            mega godt, også tak til Clan

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 00:09

Hej!

Melander - sjovt navn;)

Kunne det tænkes at du allerede vidste noget om bandet? Hørte du efter hvad de sang? Hvad fortalte de dig? Noget de VIDSTE - eller noget de TROEDE? ;)

Hygge!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 00:12

nielserling>>

hvad er der galt med mit navn, jeg har faneme ikke selv valgt det..........

og hvad mener du med det andet du skriver?????

vær venlig at uddybe dig...

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 00:21

Hej! (igen ;)

Jeg skrev før jeg hørte dem;) De er slet ikke så dumme endda;) Jeg elsker ROCK! Nåh ja - og RUL også;)

Jeg fik en idé da jeg hørte sangen (eller noget af den;) "First day of my life" - noget sjovt!;) Hvad nu - hvis man sagde - at alle sangere i et band - synger for de andre medlemmer af bandet - når de står på en scene foran en masse ukendte ansigter? Glem den der med at forestille sig at alle sidder i underbukser eller hvad det nu er..? Nej - syng for de andre medlemmer i dit band - og vid - at DE elsker at høre dig synge! Fordi det gør dem i stand til at vise andre mennesker - hvor gode de er! Kunne du/i gøre det?! Stille jer op på en scene - med et skarpt lys i øjnene (så man ikke kan se en bønne!;) og synge for jeres venner - mens de spiller JERES musik? Det kunne jeg godt! Hvis jeg fik chancen! Eller tog den!

Hygge!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 00:25

jøsses kineser, sidder du og ryger fede lige nu??????