/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
DLS
Fra : bb1
Vist : 1159 gange
100 point
Dato : 23-02-13 22:44

http://youtu.be/u4aFYnq4wRU

Ualmindeligt dårligt jægerhåndværk udført, at en flok medlemmer af Dansk Land og Strandjagt forening.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-02-13 23:25

Dyrplageri. Hvor er dyrenes beskyttelse.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-02-13 00:23

Hjernedøde blodtørstige psykopater.Der burde bures inde.Magen til svineri......

Men i stedet klapper de nok hinanden på skuldrene,og føler sig som dagens store helte.

Mon de gør jægerstanden ære?? Hvad med ham,der har optaget filmen,og lagt den på Youtube.
Gad vist om han er stolt af præstationen.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-13 01:06

Det må da have været dagen efter en ORDENTLIG brandert.
Kan på ingen måde se det sjove i det klip og hvis de er stolte over det, så kan man kun sige:

Citat
Hjernedøde blodtørstige psykopater.Der burde bures inde.Magen til svineri......

Men i stedet klapper de nok hinanden på skuldrene,og føler sig som dagens store helte.

Mon de gør jægerstanden ære?? Hvad med ham,der har optaget filmen,og lagt den på Youtube.
Gad vist om han er stolt af præstationen.

SKAL man ikke have en eller anden form jagttegn, eller skal man bare kunne ramme en lade på et vist antal meter.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-13 06:49

Forsigtig med hvad I skriver. Der kunne være X´ere imellem dem!!!!!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-02-13 10:36

Citat
Forsigtig med hvad I skriver. Der kunne være X´ere imellem dem!!!!!

Nu skelner jeg ikke mellem Dansk Land og Strandjagt forening,og Danmarks Jægerforbund.(Eller hvad det nu hedder).For mig er jagt,jagt.

Jeg tror da også,at det er en meget lille mindretal,der bruger denne horrible form for forlystelse.

Til gengæld vil jeg sige at sådan en sag,burdde efterforskes af myndighederne.

M.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 24-02-13 10:57

Citat
Til gengæld vil jeg sige at sådan en sag, burde efterforskes af myndighederne.

Videoen er sendt til div. myndigheder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-13 11:07

Citat
Forsigtig med hvad I skriver. Der kunne være X´ere imellem dem!!!!!

Det skal de vel ikke bestemme
Når jeg har læst deres tråde igennem, har de jo kun travlt med at rakke ned på andre.
Men det kan undrer mig at du ikke selv har anmeldt det?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-02-13 14:08

_______________________________________________________________________________
Det skal de vel ikke bestemme
Når jeg har læst deres tråde igennem, har de jo kun travlt med at rakke ned på andre.
Men det kan undrer mig at du ikke selv har anmeldt det?
_______________________________________________________________________________

Dagens flue; "Men det kan undrer mig at du ikke selv har anmeldt det?"

Kom med en sjov vits til, mig selv. Du ligefrem ryster vitserne ud af ærmet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-13 02:11

Dig selv X´er hyggeligt at høre fra dig. Du aner da ikke om jeg har anmeldt det....

Jeg har sendt det ud her og i flere andre fora og reaktionerne har været den samme:
Dårligt jæger håndværk og dårlige hunde.

For resten, så er der sendt et girokort til din ven. Den gik ikke med, at snyde sig ind, men hvad du betalte vel også kun fordi du så jeg stod i døren.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 09:51

Citat
Dig selv X´er hyggeligt at høre fra dig. Du aner da ikke om jeg har anmeldt det....
Nej, du har ikke anmeldt noget som helst, Balle.
Det er sjældent - ja, det er faktisk aldrig forekommet, at hasardspillere anmelder de spillebuler hvori de selv spiller hasard.

Citat
Jeg har sendt det ud her og i flere andre fora og reaktionerne har været den samme:
Dårligt jæger håndværk og dårlige hunde.
Selvfølgelig vil reaktionen være den samme blandt dine venner. Men prøv for engang skyld at omgås normale mennesker....ha ha ha- undskyld, det skulle jeg nok ikke ha' skrevet. Der ingen normale mennesker der vil omgås dig, Balle.

Citat
For resten, så er der sendt et girokort til din ven. Den gik ikke med, at snyde sig ind, men hvad du betalte vel også kun fordi du så jeg stod i døren.
Min ven har ikke modtaget noget girokort. Er du sikker på, du har stavet navn og adresse rigtigt..?
Jeg skriver lige navn og adresse på min ven - så kan du bare skrive af - og derved eliminere chancen for evt. "slåfejl".

Bo Høj
A vej 2,
4567 Sdr. Ho

Med de bedste tanker
Din ven.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-13 09:57

Hvad har det med DLS fadæse, at gøre.
Og H.H. hvem kender du i HO???

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 10:13

Citat
Og H.H. hvem kender du i HO???

Min far, min mor, min bror, min søster, min fætter, min kusine, kromanden, brugsmanden, præsten, degnen, graveren, luderen, lommetyven, manden på risten, Katinka og hendes børns fætre og kusiner, nevøer niecer, grandonkler, tanter. Vejmanden og hans mand... Syersken og hendes kone...... Kort sagt alle. Har vi fælles venner....

Med de bedste hilsner
HH

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-02-13 10:45

Citat
hvem kender du i HO???

Ingen! Ho..ho..Har været der een gang.Kørte fra Krogsande og til Ho.Der var kun fåååååår at se.
Konen sagde at jeg så helt fååret ud,da jeg kom tilbage....fik i den.

Nååee...den højner ikke just dagens standard.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 12:30

Citat
Konen sagde at jeg så helt fååret ud,da jeg kom tilbage....fik i den.
Jepper - og den sad lige i solar plexus.

Får får får når de får lam..? Ho Ho Ho Ho sagde julemanden.
Det må du vide Balle, dit skjulte nickname er jo Julemanden fra Kandu....Ho Ho Ho Sdr. HOOOO

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-02-13 17:19

Du har annonceret
Citat
Generalforsamling Onsdag den 6-03.2013.
kl 18.00 til 21.00. Der vil vær guleærdet og vis man vil vær med til det så ring til xxxxx
en uge før og vis ikke så er det kl 19.00 at generalforsamling begynder
Hvad tlf.nr. skal jeg bruge..? Jeg vil gerne deltage - men mest pgr.a. de guleærter. Er der brændevin til..?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-03-13 14:14

Det, med at svare, behøver du ikke.
Jeg fik fat i kassereren og tilmeldte mig til de "gule ærder"
Hvaeeeee, er det ikke lidt fedtet. Kun 5 snapse og 2 guldøl til maden - pr. mand!!!!

Ån nem, iv ses!

Dem gilnev neslih
Ymmot

Jeg sku' hilse fra Amh+ GLMTOS + KLUN + TUJAB + NOLFUM og endelig 123 N98B650KL 7/16 %¤¤¤```=&&%####!!!!!>^¨?(())==&*'''

"Vis" du ikke kender dem, har du aldrig været "visevært" i Holbæk.

"Og du skal derfår bivise vad du så har vært"

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 03-03-13 09:51

Hvoffo mener du det er dåligt jægerhånværk af DLS-jæger . Kunne det ikk ske for jæger fra DJ

Hilsen
Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-13 11:25

Jow da men nu er det altså Dansk land og strandjagt forening`s Jægere der optræder på de to video`er ....

Det kan selv jeg ikke lave om på - ligesom jeg heller ikke har set videoer med andre, der laver det samme dårlige jæger håndværk....

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 03-03-13 12:52

Tak for dit svar

Vda forstå du ved god jægerhånværk.

Hilsen
Skjælvertamp

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-03-13 13:07

Citat
Jow da men nu er det altså Dansk land og strandjagt forening`s Jægere der optræder på de to video`er ....

Det kan selv jeg ikke lave om på - ligesom jeg heller ikke har set videoer med andre, der laver det samme dårlige jæger håndværk....
Hvori består det dårlige håndværk..?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-13 14:41

Kan du ikke se det er du ikke jæger...

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 03-03-13 21:03

Vad forstå du ved got jægerhånværk. du må da vid det siden du skrive som du gøre

Hilsen
Skjælvertamp

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 11-03-13 10:08

Kær Ballegaard

Kan eller vil du ikk svar på det simble spørsmål, det kan da ikk pas du som sider i bestyrtelse for DJ i jylland ikk vil svar : vad er got jægerhånværk for dig.

hilsen
Skjælvertamp

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 16-03-13 09:28

Jag kan got forstå mange er efter dig ballegard, du svar jo aldig på spøsgmål. jeg syns ikk du er den rigtg man til at præsenter dansk jæger når du ikk kan svar på et simbel spøsmål. du har alti travelt me kretiser andrs mening. kan du ikk svar på de stild spøsmål ellr hvaffor ?

Hilsen
Skjælvertamp

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 18-03-13 14:53

Jeg må da holde med Skjælvertamp.Hvorfor du ikke svare på de forskellige spørgsmål,os der ikke er jægere vil også høre fejlene,jeg efterlyste også hvad du blev valgt til i fire år mere,det må du vel vide.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-04-13 17:58

I vrøvler for at få en historie, men det er ikke godt Jægerhåndværk.

Har I aldrig hørt om begrebet jagtkammerater?? Dem har jeg mange af: se min hjemmeside
(: www.bb-jagt.dk :) klik blot på billeder og tæl. Det er kun en lille del af dem og husk jeg er valgt for 4 år mere i en forening med over 70.000 medlemmer.