/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skærmbillede fylder ikke hele skærmen ud
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 22-02-13 09:06

Hej
Har en bærbar Sony PC PCG -6J1M, som jeg har prøvet at reparer grundet skærmbillede ikke fyldte hele skærmen ud og umuligt at indstille skærmbillede til større. Formateréde og opdaterede med driver men problemet er det samme. Der er en kant 4 cm hele vejn rundt. Hmm ..
Kan det være skærmkortet ?
Kan man isætte nyt skærmkort i en bærbar?

Nogende der har en løsning ?

Har ikke en dyt forstand på hardware i en bærbar PC.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-02-13 09:22

Har du været i Kontrolpanel/skærm/indstillinger/skærmopløsning. Hvis ikke så hæv skærmopløsningen på denne måde.
Du kan måske/måske ikke skifte skærmkort. Du kan ikke hvis skærmkortet er on board, altså integreret i bundkortet

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-02-13 10:28

du kan ikke skifte skærmkort i en bærbar. det sidder alt sammen op bundkortet.
men hvis det er det originale bundkort der sidder i, kan du klare problemet gennem indstillinger.