/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvad er den nemeste måde at skifte skærm
Fra : Jan4100
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 21-02-13 23:30

roder med 2 skærm opsætning på 1 skærm altså 1 - 2 på samme monitor
jeg kan se lidt på skærm 2 på tv men ikke fra min pc ? kun fra tv
det er en win7 der er instaleret

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-13 06:56

Øh hvad er det du skriver? Er det en bærbar du vil koble et tv på? Og vil du se det samme på begge skærme?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 22-02-13 07:56

har en stationær pc i et rum og et tv i et rum ved siden af

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 22-02-13 15:20

så der er pc og tv på samme skærmkort så jeg kan se film fra min hardisk på tv og bruge min pc skærm til noget andet imens

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-13 20:56

Hvis jeg forstår dig rigtigt vil du have 2 AKTIVE skærme på en gang.....

Det kan du kun hvis dit skærmkort supporterer 2 uafhængige skærme - altså et dual-skærmkort....

Om du har udgange nok hjælper ikke - de vil vise det samme med mindre kortet er dual.... eller kun en af skærmene er AKTIV....

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 23-02-13 07:47

Citat
1 skærm altså 1 - 2 på samme monitor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-13 08:42

Det hjælper ikke at gentage noget uforståeligt - du modsiger dig selv...

Citat
så jeg kan se film fra min hardisk på tv og bruge min pc skærm til noget andet imens

Citat
1 skærm altså 1 - 2 på samme monitor

Så hvad er det egentlig du vil

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 23-02-13 19:40

Linux kan dele skærmen i 2 dele, jeg ved ikke om Windows kan men måske har du brug for flere skriveborde? Der er grænser for multi taskning du kan ikke både se TV og arbejde samtidig, så lad det ene skrivebord vise TV (inde i stuen) og klik over på et andet skrivebord som du har arbejdet på

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-13 21:22

Win 7?
Højreklin skrivebord - Personlige stillinger (tror jeg) - skærm. - udvid skrivebord. Måske skal opløsnkng sættes ned for at tv kan vise det. Nu kan du se forskelligt på hver skærm

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 24-02-13 14:48

Tak for svaret o.v.n..
Du fangede mit spørgsmål