/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Facerape
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1031 gange
300 point
Dato : 20-02-13 13:27

Til X`erne.
Fra : bb1 Vist : 29 gange
100 point
Dato : 20-02-13 12:13
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/20/062125.htm

Så begynder jorden måske snart at brænde for Jer
--------------------------------------------------------------------------------

Hvem kunne dog finde på at facerape vor fælles ven, Bendt Ballegård Knudsen ??
Jeg vil vove den påstand, at ingen X'ere opfører sig så barnligt at tage den slags pjat i anvendelse - vi siger, uden omsvøb, vor uforbeholdne mening og den er åbenbart ilde hørt, selvom vi altid bliver provokeret og angrebet at hovedpersonen selv ! Har man ikke lov til at forsvare sig, når man helt umotiveret bliver beskyldt for både det ene og det andet ?
Desværre kan vi ikke svare ham direkte, da vi jo som bekendt er blacklistede af ham, fordi han ikke tør tage den reele diskusion med os - men så er vi jo nødt til at oprette en ny tråd, selvom den ikke har meget med jagt at gøre - desværre !
Lad os opføre os værdige og voksne, for derved at vise vor gode vilje til samarbejde?

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 14:05

Ballegaard misforstår altid et eller andet - som sædvanligvis det hele.

Ballegaard opdagede sikkert tilfældigt - eller med hjælp af den langtidsledige hjemmehjælper en artikel, som omhandler nogle personer der logger ind på en anden persons facebook, og skriver kommentarer i facebook-ejerens navn.(Sikkert på pgr.a. lemfældig omgang med password fra ejers side) Det kaldes med et kombineret engelsk ord for "facerape"
Det burde den ellers "veluddannede ingeniør" da vide - Hans modersmål er - efter eget udsagn, engelsk på højere niveau - og tilsvarende dansk på lavere niveau.

Igen igen igen påtager Ballegaard sig offerrollen. Åh hvor er det synd for mig, at jeg ikke kan få lov til at svine folk til, uden jeg får en spand lort i hovedet retur...
Alle er efter mig - og da jeg gentagne gange - og uden held, har truet med advokater, politi, Dj. uden det har hjulpet et døjt. Kandu-X'erne har nemlig været så frække at skide højt og flot på alle mine tru(d)sler, så prøver jeg nu at linke "et smart tricks" med håbet om, at de bider på og kravler ned i et musehul.

Bent Ballegaard for HELVEDE DA, hvem FANDEN tror du, du har med at gøre..? En flok uvidende skoleunger..?
Bent Ballegaard, bliv dog voksen..!

Mvh.
Tommy.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 20-02-13 15:10

- det eneste Ballesprederen kender til facerape, er fra dengang han gav konens trans-fætter et blowjob... fy for satan!!!

Mvh Stouenberg
Multi-X (Yigråanden)

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 20-02-13 15:19

Nu vil jeg alligevel spørge jer hvad der startede den udgydelse af galde på hinanden,det kan da ikke være for at nogen har stemt på en formand og en anden på en der er væltet?
Jeg vil da mene at i har set hinanden på et aller andet tidspunkt i jeres liv og at der har opstået nogen problemer,det kan vel ikke kun være det på kandu?
Jeg skriver også på den anden tråd,.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-13 15:25

Kære Stouenberg

Det blev så dagens grinebider. Tak for det.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-13 15:31

For Fanden da, hvor er Bent dum. Han misforstår alt - og har ikke styr opå noget som helst.

FaceRape har intet at gøre med den trafik vi fører herinde på siden, og hvis Bent tror det, så bør han nok tænke sig lidt om. Han har, om nogen, skamløst løjet og svinet andre til.
Nok om det!

Tommy! Din bemærkning: Bent Ballegaard for HELVEDE DA, hvem FANDEN tror du, du har med at gøre..? En flok uvidende skoleunger..?
Bent Ballegaard, bliv dog voksen..!

. . . . . . får lige en fremhævet plads i dette indlæg..

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-02-13 17:47

Citat
Lad os opføre os værdige og voksne, for derved at vise vor gode vilje til samarbejde?

Ja det skal jeg lige love for

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-02-13 19:20

Citat
det eneste Ballesprederen kender til facerape, er fra dengang han gav konens trans-fætter et blowjob... fy for satan!!!
Nu vil jeg da håbe at han havde taget bisserne ud....... Tænk, hvis fætteren var kommet til at mumle DLS - eller TOMBE....Yps...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-02-13 22:04

Citat
anonnym mopning på nettet på nettet
æhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvad betyder det Knudsen?
Har du fået de 100 kr. af ham som gik igennem døren uden at betale? og hvad kostede døren

SHV, hviler sig efter en hård dag på kontoret

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-13 23:59

Hej Tommy.

Nasser lige på denne tråd - undskyld.

Konen vil have sprøjtemalet et spisebord, og så skal der vel bruges en halvmat/halvblank maling af en eller anden slags - i det hun kalder "brækket" hvid.
Jeg har en skidegod kompressorsprøjte, som både skaber tryk og vakuum på en gang, og jeg mener helt bestemt, at jeg kan klare ærterne. Er ikke nogen nybegynder med kompressorsprøjte med vandopsamler.
Spørgsmålet:
Hvilken malingtype vil du anbefale til den slags????

For 25 år siden skulle jeg sprøjtelakere en skrammet Fiat - ude i indkørslen. Jeg sleb skidtet ned og tapede den ind, så gummilister, ruder og lister ikke blev oversprøjtet med den flotte gule farve, jeg havde tusket mig til hos en autolakerer - altså en rest, som blev købt sort. Du forstår, hvad jeg mener. Den var altså gul - tokomponentmalingen

Jeg afventede den helt rigtige sommerdag - uden skyer på himlen og med en svag brise fra vest.
Og så blev der sprøjtet. Hold da helt kæft, hvor den stod der i gul - en sand mester arbejde.

Og hvad skete der så. Pludselig ændrede vindretningen sig, og naboens åndssvage træ sendte bittebittebittesmå faldskærmslignede frøstande ned over ekvipagen - i titusindevis af noget som lignede mælkebøttefrø. Bilen var squ lodden - og konen var tosset. Hun forlangte lakken slebet ned - men det nægtede jeg - under henvisning til, at man i flyindustrien var begyndt at eksperimentere med vindmodstandsnedsættende overflader.

Gudskelov smadrede den ældste søn bilen kort tid efter. Jeg syntes den var flot.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 00:01

Nedenstående er simpelthen enestående smukt skrevet:

Ballegaard misforstår altid et eller andet - som sædvanligvis det hele.

Ballegaard opdagede sikkert tilfældigt - eller med hjælp af den langtidsledige hjemmehjælper en artikel, som omhandler nogle personer der logger ind på en anden persons facebook, og skriver kommentarer i facebook-ejerens navn.(Sikkert på pgr.a. lemfældig omgang med password fra ejers side) Det kaldes med et kombineret engelsk ord for "facerape"
Det burde den ellers "veluddannede ingeniør" da vide - Hans modersmål er - efter eget udsagn, engelsk på højere niveau - og tilsvarende dansk på lavere niveau.

Igen igen igen påtager Ballegaard sig offerrollen. Åh hvor er det synd for mig, at jeg ikke kan få lov til at svine folk til, uden jeg får en spand lort i hovedet retur...
Alle er efter mig - og da jeg gentagne gange - og uden held, har truet med advokater, politi, Dj. uden det har hjulpet et døjt. Kandu-X'erne har nemlig været så frække at skide højt og flot på alle mine tru(d)sler, så prøver jeg nu at linke "et smart tricks" med håbet om, at de bider på og kravler ned i et musehul.

Bent Ballegaard for HELVEDE DA, hvem FANDEN tror du, du har med at gøre..? En flok uvidende skoleunger..?
Bent Ballegaard, bliv dog voksen..!

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-02-13 00:03

Ballerøv! ret beset er du den eneste, som startede med, at at bruge private beskeder og mails i dine naive forsøg på, at dække over dine elendige løgne og fantasifostre mm., for at få dækning for dine svinerier, opfandt du Julemandens Kandu, da et hvert normalt begavet menneske eller tilsvarende, kunne læse og forstå, hvilket skråplan og luskede bagtanker du arbejdede og arbejder ud fra, så kør du bare sortkrudt kanonen i stillingen din Bajutsutter, du føler dig nok på hjemmebane her.

Hvis nogen om få, begår rape er det dig, og det er imod det danske sprog, jagtmoralen og almen menneskelig omgang din Tumbe.
Hvad fanden er det for en forening, som har givet dig: Får Møg Years? det må da være et pang dang til, Mellem Folkeligt Hjælp Til Selv Hjælp For Uudholdige Elementer Og Løgnhalse.

Hvordan har du det med din Gøgeunge opførsel, hvor du starter op med indlæg, hvor de tilsvinede personer, ikke kan besvare dine ynkelige udgydelser Ballerøv ??, du er og bliver en evig fej skid og en nasserøv på frihjul.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-13 09:57

De tre jeg kender er alle medlemmer af Dansk Land og strandjagtforening, som jo er en Konkurrerende forening til den jeg er medlem af og det forklare en del, men bestemt ikke det hele.
Det forklare bestemt ikke det faktum, at man angribes for slå og stave fejl.

Sådan skrev Balledoof i en anden tråd !

Han ville jo så gerne være medlem af DLS, men blev smidt på porten p.g.a. simpelt tyveri - det er sandheden !!!
At han påstår at kende 3 medlemmer af X-teamet, er jo også løgn og latin - men det kan være interessant at få hans bekræftelse af navnene på disse 3 "formastelige" personer, som tør, ligesom andre fornuftige mennesker på kandu, at stille kritiske spørgsmål til hans eskapader. Så lille Doof: Du har frit spillerum til at give din mening til kende i denne tråd - det er mere end du tillader i dine egne tråde, hvor 12 af os ikke må få lov at svare/forsvare dine løgnagtige påstande om snart sagt alt !!
Med hensyn til stave/slåfejl har du ret i, at du efterhånden bliver rettet mange gange, men normale mennesker plejer at tage ved lære, når de for gud ved hvilken gang bliver rettet i de samme fejl, men ikke dig - du er den eneste i verden, som aldrig gør noget forkert - tag dog ved lære !! Vi andre kan sgu' også lave slåfejl ind imellem, men det er sjlædnet

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-02-13 11:16

I er sgu da ved at nærme jer det totalt usmagelige for et forum, eller læser i egentligt selv hvad i skriver, om personen er det ene eller andet OK, men i bliver sgu ved med jeres jammer.
FIND DOG ET NYT OFFER AT GENERE
Havde det været en skole, så var i blevet smidt hjem til forældrene med en besked om at komme igen, når i havde lært at opføre jer ordentligt, men det er jo også kun børn.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 11:26

Jamen dog mig-selv. Er du du helt sikker på at være dig-selv, mig-selv.

Kunne ikke lade være!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-13 11:40

mig-selv (herligt navn)

Du skrev bl.a.:Havde det været en skole, så var i blevet smidt hjem til forældrene med en besked om at komme igen, når i havde lært at opføre jer ordentligt, men det er jo også kun børn.

Hvis du følger bare en lille smule med i den offentlige debat i aviser og andre medier, så vil du vide, at moderne børn ikke lærer god takt og tone, men derimod lærer "at I skal faneme ikke finde Jer i noget fra de åndssvage pædagogers side". Man må nemlig ikke hæmme børns udvikling ved at stille krav til dem og derfor har vi mange problemer med børn i dag - meget generelt sagt !
Men det er skam dejligt at du vil deltage i debatten - men "offeret" er så løgnagtig i enhver henseende, at vi andre voksne mennesker må reagere på nogle af hans perfide angreb og tåbeligheder - hvis ikke vi gør det er der ingen til at tage fat på de urigtige og løgnagtige påstande bb1 fremsætter - derfor !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-02-13 11:46

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 11:49

Glimrende tilstand. Bliv der.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 12:38

HALLO............ HALLO................. HALLO.......Vigtigt bedsked fra Bent Ballegaard.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg truer skam ingen min ven. Jeg har blot oplyst om, at det nu er blevet sværere for personer som dig.
Fordi politiet nu har vidst, at de alligel ikke vil afvise, at tage sager op, som den der blev beskrevet.
Jeg syntes helt bestemt, at du skulle tale med over X `` et I Humlebæk. Han kender jo politimesteren i Helsingør. Han har jo også tidligere pralet med, at han var hans ven! Det venskab må jo så nu være røget sig en tur. Nu hvor det netop er politimesteren i Helsingør, der har taget sagen op.
Hr. Kaptajn når du nu ikke vil fatte sagens alvor, så har jeg kun en mulighed, Kandu giver ikke andre end, at sætte et flueben og det gør jeg så.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 14:11

.Vigtigt bedsked fra Bent Ballegaard. Jeg glemte lige at fremhæve "Vigtigt bedsked"

Man bliver satme præget af at læse Bent Ballegaards indlæg....

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 21-02-13 14:35

Jeg kan godt forstå,at man ikke skal mobbe på grund af stave fejl og måske ordblindhed,men skal vel hellere ikke true med at melde folk til forskellige indstandser på grund af noget ordkløveri her på kandu.Så kan man vel bare stå af legen eller hvad?Nu er den anden tråd jo lukket.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 14:58

At debattere med Ballegaard Knudsen er som at hakke løs på en klump tørvemuld. Der kommer ikke noget stort ud af anstrengelserne.
Det er da morsomt at følge hans tumlen rundt i ting og sager, som han vil gøre sig klog på, men i virkeligheden fører det intet til. Manden er kanondum og reagerer ikke efter normale menneskelige mønstre.
Han er en snylter, som kun eksisterer på nåde og barmhjertighed fra andre. Havde han ikke noget jagt at gøre godt med, så var han ligeså ukendt som en ikke-registreret congoneger.

Vi må jo nok indrømme, at Bent er blevet brugt som pauseklovn her på hjemmsiden. Ren og skær Bjørneskydning i Tivoli. Han fatter ikke, at han i et og alt er til grin.

Mvh.
Tonganeseren

Og ja! Sigfrid. Bents tråd er lukket, men den står - som så mange andre, stadig i arkivet, hvis man har tid til at sætte sig ind i, hvorfor vi mobber Bent. Han fortjener hvert eneste skrubbede ord han modtager.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 14:58

Hej Sigfrid, du kender åbenbart ikke Balledrengen, kan jeg forstå.
Der er ballade med ham allesteder. DJ. Jagtformidlingen, Netnatur - ja kort sagt, alle de steder personagen kan logge sig ind.
Her på Kandu bliver personagen simpelthen stoppet før han kommer igang. Vi gider nemlig ikke alt det pis med ham.

Mvh.
Tommy.
Bents bedste ven.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 15:02

Citat
så var han ligeså ukendt som en ikke-registreret congoneger.
Hold da kæft, det må være månedens citat - måske årets.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 15:09

Ja, man bliver squ helt lyrisk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 21-02-13 15:15

Er der nogen der ved hvad der var bb1 blev valgt til i 4 år eller måske kunde du selv svare på det bb1.?
Det er af ren nysgerrighed. Nej Tonganeseren jeg gider sku ikke og skal igennem hele arkivet.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 15:29

Citat
Er der nogen der ved hvad der var bb1 blev valgt til i 4 år eller måske kunde du selv svare på det bb1.?
Sikkert en eller anden forening, som blev opfundet til lejligheden.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 17:04

Jeg tror det er Dansk-Liberal- Støtteforening (DLS) til udbredelse af multietnisk hamonikasamvirke på Fillipinerne.

Mvh.
Tonganeseren
Hader harmonikaorkestre. Alt for meget ind og ud.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 17:16

Husk altid mindst at have underbukser på, når man pumper harmonika.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 18:33

Det mest sexede er en concertina spillende russerkælling i bikini, samtidigt med hun danser en fejende kosakdans hvori benspjæt fremkommer.
Så bliver mandfolkene satme hed i kinderne....

Mvh.
Tommy
Ivanovits

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 18:52

Hmmmm! Har du et link???

Kunne godt tænke mig at se hende spille.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-02-13 19:19

Citat
Man bliver satme præget af at læse Bent Ballegaards indlæg....

Godt man ikke er jæger, så meldte jeg mig ud af kandu/ jeres forening - som man jo ikke kan.

Men kan i ikke selv se i har sgu ikke meget andet til fælles en HAM.
Så bliv i jeres egen lille MOPPE tråd, man har da heldigvis andet at bruge tiden til.
Ærlig talt, hvad ville i gøre uden (jer selv) der er ikke megen jagt i jeres indlæg
bortset fra menneskejagt, men der kommer jo heller ikke så mange andre indlæg til jer.

Og så kan man huske andre herinde, der virkelig kunne få mennesker op mod hinanden herinde.
om i så virkelig følger en sådan persom, eller i selv kan tænke, må være op til andre at bedømme.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 19:26

Desværre nej, ingen link - kun minderne.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-13 19:54

Samme stil - samme type.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-02-13 21:25

Citat
Godt man ikke er jæger, så meldte jeg mig ud af kandu/ jeres forening - som man jo ikke kan.

Men kan i ikke selv se i har sgu ikke meget andet til fælles en HAM.
Så bliv i jeres egen lille MOPPE tråd, man har da heldigvis andet at bruge tiden til.
Ærlig talt, hvad ville i gøre uden (jer selv) der er ikke megen jagt i jeres indlæg
bortset fra menneskejagt, men der kommer jo heller ikke så mange andre indlæg til jer.

Og så kan man huske andre herinde, der virkelig kunne få mennesker op mod hinanden herinde.
om i så virkelig følger en sådan persom, eller i selv kan tænke, må være op til andre at bedømme.
Hvad er dit problem, mig selv..?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-02-13 09:00

Hvem er denne mig-selv ?? Skriver, tegnsætter og staver næsten som noget vi har set før !!!
Har 11 annulerede spørgsmål, 9 åbne og 53 besvarede, inden for flere kategorier ?
Godt man ikke er jæger, så meldte jeg mig ud af kandu/ jeres forening - som man jo ikke kan. er blot et eksempel på noget underligt ?
Tommy skrev: Man bliver satme præget af at læse Bent Ballegaards indlæg.... Minder mig-selv lidt om bb1 ?? - Ja det kunne man sgu' lave en helt ny tråd om, meeeeeenn...........!!!
Ligheden er slående - bb1's nye nickname ??

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-02-13 13:59

Citat
Men kan i ikke selv se i har sgu ikke meget andet til fælles en HAM.
Hmmmmmm.....for meget HAM(P) ????
Noget er der galt.

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-02-13 08:37

Tak for svaret Stouenberg.

ØV4
Multi-X²