/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tweak Ul
Fra : clou
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 06-06-03 20:50

Hej derude!

Jeg har netop i bladet: "Komputer for Alle" læst, at der inde på windows skulle ligge et program ved navn Tweak Ul, der skulle sørge for at få ordentlig afinstalleret nogel programmer. Jeg kan ikke finde det på min pc, kører med windows xp. Har været inde på microsofts hjemmeside for at finde det der, men det gør det heller ikke. Jeg er nok for DUM!!!

Jeg har et par programmer som jeg har afinstalleret gennem tilføj/fjern, men de figurerer stadig nogen steder på pc'eren.

Jeg siger på forhånd tak for svaret

Med venlig hilsen

Clou

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-03 21:02

Prøv her:
http://www.wintip.dk/
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-06-03 21:07
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-06-03 21:14

Nå der var den - tak Rellom.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 06-06-03 21:19

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-06-03 21:23

Øhh selv tak
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-06-03 21:37

Kommentar
Fra : clou

Dato : 06-06-03 22:04

Hermed vil jeg gerne sende en stor tak til emesen og en kæmpe stor tak til rellom.

Knus til Jer begge fra

Clou

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-06-03 10:29

Fedt med lidt ironi.
over and out.