/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Software opdatering med WINDLS
Fra : Willi1980
Vist : 251 gange
200 point
Dato : 06-06-03 19:16

har 2 problemer med overstående

1: Jeg har lige opdateret en 3310 til firmware 5,57, og derefter lavet den om til en 3315, hvilket har resulteret i at den er begyndt at fryse i menuen billedbeskeder
har så prøvet op og ned gradere den .. men intet hjælper ???? kan i hjælpe

2: Endnu en 3310, denne er bare HELT død, ved det er noget med firmware´n da, jeg opdateret den gik min bærbar kold, under sletningen, og nu vil den ikke starte op... kan man så ikke få liv i den igen

vh

Willi

Kommentar
Fra : johs

Dato : 06-06-03 23:04

1. Prøv at "Restore Full factory settings" brug KNOK

ellers flash med en orginal Eeprom ( 3D0000.fls )
Husk at ændre IMEI bagefter

Du kan gå ind på min side der har jeg en vejledning

www.dkunlock.com ( gratis hjælp til unlock og flash )

Kommentar
Fra : johs

Dato : 06-06-03 23:05

Ps...Eepromen kan jeg sende

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 07-06-03 05:03

Hej tak for svaret det vil jeg prøve
EEpromen hvad er det ?
du må gerne sende det til WilliFJERNEDETTE@Thekrew.dk

hvad siger du til spørgsmål 2 , har du en løsning

vh

Willi

Kommentar
Fra : johs

Dato : 07-06-03 09:26

prøv at flashe den igen Eeprom+mcu+ppm

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 07-06-03 12:33

hvordan ? tlf. skal i følge windls tændes, og dte kan den jo ikke hulk hulk

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 07-06-03 14:53

Endnu engang viser JOHS hans uundværlighed for denne site for den virker nu
mangler bare lige nr. 2 problem ...

Kommentar
Fra : johs

Dato : 08-06-03 21:24

problem 2.........

flashe den igen Eeprom+mcu+ppm

BRUG rolish477 og vejledningen på min side.

Mvh. www.dkunlock.com

Kommentar
Fra : johs

Dato : 10-06-03 09:04

Willi Hejsa :-?

Virker det eller

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 19-06-03 12:29

nope tlf vil slet ikke tænde nemlig

Kommentar
Fra : johs

Dato : 19-06-03 14:11

Du SKAL FLASHE DEN IGEN

tlf. skal være slukket,ingen simkort i og Husk fuldt opladet batteri.

Brug rolish477 og Knok ..... Der er en Vejledning på min side
---------------------------------------------------------------
Mvh. www.dkunlock.com
Også salg af nye NOKIA ca. halv pris

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 20-06-03 20:49

Den vil ingenting når jeg bruger Rolis siger den jeg skal tænde tlf. shortly ?? dett kan jeg ikke gøre idet den jo ikke vil tænde

btw du sendte mig noget EEprom det er desværre gået tabt vil du sende det igen ?

tusind tak for din tid og hjælp

vh

Willi

Kommentar
Fra : johs

Dato : 20-06-03 21:33

Når den siger press power on shortly...SKAL DU SÆTTE STIKKET I FRA LADEREN.....

Og Husk FULDT OPLADET BATTERI,INGEN SIM I TELEFONEN.

Følg den her vejledning http://www.dkunlock.com/flashing_af_nokia.htm

hvis du skal have MCU,PPm og EEPROM

Skal du lige sende en tom mail til dkunlock@dkunlock.com