/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Produkt nøgle stationær PC
Fra : marcussen1
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 16-02-13 20:58

På ydersiden af min HP stationære PC står der en produktnøgle. Hvad kan/skal den bruges til?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-13 21:00

Den kan du bruge på HP's hjemmeside hvis du skal søge efter driver

Hvis det er en MS, så er det nøglen til det installerede windows

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-02-13 22:59

Din produkt nøgle er til windows.computeren er allerede installeret med denne,så lige nu har ikke noget at bruge den til. Hvis du geninstallerer maskinen vil du skulle bruge koden, så lad den endelig sidde hvis du en dag får det behov.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 16-02-13 23:11

Det er også et bevis på at der ikke er en piratkopi i maskinen. Produktnøgle og software skal have samme nøgle.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-13 11:35

Citat
Det er også et bevis på at der ikke er en piratkopi i maskinen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-04-13 16:43

Hallooo

Citat
På ydersiden af min HP stationære PC står der en produktnøgle. Hvad kan/skal den bruges til?
Mvh
Niels

Den kan du bruge på HP's hjemmeside hvis du skal søge efter driver.

Hvis det er en Microsoft, så er det/kan det være nøglen til det installerede windows