/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Beocenter 4600 fra B&O
Fra : hjalex
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 16-02-13 16:55

Hej
Jeg har arvet et Beocenter 4600 anlæg fra min far. Pladespilleren kører fint rundt og virkede i går, men i dag er der ingen lyd. Jeg har forsøgt at sætte andre højttalere til, men lyden udebliver stadig. Er der nogen der ved, hvad det betyder. En brændt højttalerudgang lige pludselig eller hvad??? Håber I kan hjælpe.

Mange hilsener
Hjalex

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-02-13 21:55

Hvis jeg husker rigtigt kan du vælge mellem flere udgange, har du tændt for den udgang du har tilsluttet højtalerne?

Kommentar
Fra : hjalex

Dato : 17-02-13 10:53

Hej Exterminator
Tak for dit svar. Der er 4 udgange til højttalere bagpå. Jeg har prøvet dem alle, men hvor tænder man dem???

MH Hjalex

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-02-13 17:14

Det gør man ved hjælp af trykknapper foran på beocenter.
Der burde være 2 knapper med et billede af en højtaler og markeret a og b eller 1 og 2

Kommentar
Fra : hjalex

Dato : 17-02-13 17:58

Hej

De to knapper foran med billede af højttalere er begge trykket ind.
Jeg hører en svag lyd fra pladespilleren men ingenting kommer ud gennem højttalerne.
Anlægget spillede super godt for tre dage siden.
Mh Hjalex