/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
se mine hjemmesider
Fra : hejdi
Vist : 235 gange
40 point
Dato : 06-06-03 14:34

Har i ikke lyst til at tag et kig på mine hjemmesider?
Og komme med nogle gode råd til hvad jeg kan gøre bedre.
knuz

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-06-03 14:36

måske et link

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-06-03 14:39

Jeg har set dem begge to, og de er flotte. Hvis du vil ha' andre til at se dem, bør du nok vise et link.
Emesen.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 06-06-03 15:05

De er cool!!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 06-06-03 15:54

et link kunne være en god ide!!!

Har i ikke lyst til at tag et kig på mine hjemmesider? jow, hvis du gider og sende et link...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-06-03 16:11

Det må være disse to:

www.doux.webbyen.dk
eller
www.webplanet.webbyen.dk

Lige et nummer for tuttenuttet efter min smag.
Men flot og professionelt lavet.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 06-06-03 16:21

Hej,
Sød bamse...meget "tøset" Ikke et sted jeg ville opholde mig ret længe. Men ellers....ok hmm.
Laurenzio

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-06-03 16:28

Tjow'jow... jeg må indrømme at også jeg deler Rellom og laurenzio's opfattelse
Søren

NB: Det vigtigste er vel også, at du er tilfreds med resultatet... 'det må tælle mest.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 06-06-03 16:29

# Hejdi Det kan du da godt være stolt af.. Men jeg kan ikke lide såden et "tøse" design.

Fordele: Radio på siden.
God ide med lidt udveksling af html koder.
Overskuelig.

Ulempe: Musikken på den anden side lød ikke godt..
Designet er for tøset.
Det er lidt svært at finde ud af pointen i siden. (Hvorfor er den lavet?)
En side om dig (øøhh.. Der står kun du hedder Hejdi.. ellers om din kæreste.. Skulle den så ikke hedde "min kæreste"..)

Den ser også rimelig ud i 800*600 og 1280*1024. Det er sjældent at "private" sider ser godt ud i begge størrelser..

Men prøv lige og tænk på grunden til hvorfor du vil lave en hjemmeside? Er du fan af bamser eller hvad?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-06-03 17:40

Flere af de animationer, du har på siden, er iøvrigt også helt fine.
Dem har jeg lige gaflet nogle stykker af til min Incredimail Premium.

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 06-06-03 18:06

Jeg havde da set dem glemte bare at skrive det.
Og jeg synes de er flotte, de må da gerne være tuttenuttet eller tøset men det siger du jo heller ikke, at de ikke må Rellom.
I øvrigt nogle flotte hunde !!!

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 08-06-03 16:04

Hejsa. hvor jeg har glemt at skrive et link til mine hjemmeisider.
www.doux.webbyen.dk
eller
www.webpanet.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-06-03 16:10

Tænkte nok, det var dem.

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 08-06-03 16:43

tak til jer som har set mine hjemmesider...
Jeg leder after et nyt designe så kender i nogle sider med en masse baggrunde må i gerne sende et link.
inde på min hjemmeside www.doux.webbyen.dk på forsiden er der et logo hvor der står doux med en bamse på...
Klik der på koden er 123. Der kan i se en baggrund. Jeg har et problem jeg kan ikke få den til at fylde hele siden. er der nogen som kan hjælpe mig?
Eller kan der i et sted hvor jeg kan finde nogle baggrunde lige som den, så sig til
knuz hejdi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 17:42

Citat
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="../webbyen.css">

Har du nogle ordre liggende her, som kunne lave en tabel med 4 rum.
Emesen.

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 08-06-03 22:03

til emesen.
hvad er det for et citit du har skrevet?
mvh hejdi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 22:06

Det står næsten i toppen af siden med de fire billeder. (vis kilde)
Emesen.