/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Ilford engangskamera. Købe hvor?
Fra : kartoffel88
Vist : 1067 gange
101 point
Dato : 12-02-13 20:30

Hejsa.

Nogen der ved hvor jeg kan købe disse engangskameraer?

http://www.ilfordphoto.com/pressroom/article.asp?n=154

Harmanexpress.com sender ikke til Danmark.

Tak..

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 12-02-13 20:52
Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 12-02-13 21:00
Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 13-02-13 07:05

De sælger dem desværre ikke.

Accepteret svar
Fra : mubbur

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-13 10:41
Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 13-02-13 11:05

Også kun i UK. Men ellers tak for forsøget.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-02-13 20:06

Skal det lige præcis være det mærke (Ilford) i dit link,.. ?

eller kan du bruge et andet fabrikat,.. som dette :
http://www.ebay.co.uk/itm/6-x-Disposable-Wedding-Table-cameras-with-Flash-Single-use-Great-Value-/160967728576?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&var=460150368186&hash=item257a6c9dc0&_uhb=1

ellers prøv at skrive til Ebay sælgeren af Ilford kameraet,.. og spørg om han vil sende til DK,.
det vil de fleste (bare ikke Italien)

jeg har selv købt flere varer på Ebay,.. hvor sælger ellers skriver kun i 'hjemlandet'

men du må have en helt speciel grund til at vælge sådan et kamera,. !

det skal ikke være ret godt alm. kamera for at tage MINDST lige så gode billeder,
også sort / hvid,

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 14-02-13 03:01

Ilford HP5 er min absolut favorit film af alle. Så det er ikke tilfældigt jeg lige vil have det kamera. Skyder i forvejen film med både 135 og 120.

Så det er fordi det er en helt speciel ting jeg kun vil have dem.

Har ikke paypal, så kan ikke engang spørge ham.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-02-13 06:54

Citat
Har ikke paypal, så kan ikke engang spørge ham.

så opret en Pay Pal konto,... det er helt gratis,..
koster et meget lille gebyr hvisdu overfører penge,
ellers helt gratis hvis du ikke bruger den,

https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/home

Pay Pal bliver mere og mere udbredt, kan bla. også bruges på DBA.dk
nok det mest sikre betalingsmiddel,...
har selv fået penge tilbage i en handel hvor sælgers varer ikke svarede til beskrivelsen,..

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 16-02-13 11:46

Tak for svaret mubbur.