/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Konflikt advarsle i IExplorer?
Fra : Brassovitski
Vist : 858 gange
100 point
Dato : 09-02-13 22:06

Hej
Jeg har i den seneste tid på flere forskellige hjemmesider (også her på Kandu) fået en besked oppe i meddelelseslinjen i Internet Explorer som lyder
Citat
"Et tilføjelsesprogram på webstedet kunne ikke køres. Tjek, om sikkerhedsindstillingerne i Internet Explorer skaber konflikter"

Jeg har prøvet at ændre fordkellige indstillinger, men uden at beskeden forsvinder. Der står desværre heller ikke noget konkret om, hvilket tilføjelsesprogram der ikke får lov at køre.
Maskinen kører Windows XP, Og Internet Explorer er version 8, med di sidste opdateringer.
Jeg har kigget i "Administrer tilføjelsesprogrammer", og der er det ikke lykkedes mig at konstatere noget mistænkeligt.
Er der nogen der har en ide, hvad problemet skyldes?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-13 22:34

Måske kompatibels visning jeg kan huske at der kom noget advarsel når jeg så Kandu i Internet Explorer på Windows XP men det var vist ikke noget med tilføjelser.
Brug en anden browser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-13 23:29

Får den til tider også, tror det er fordi mange hjemmesider med reklamer ikke understøtter IE8 mere.
Selv vil jeg ikke skifte til IE9, så jeg må finde mig i det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-13 11:15

Fik den samme i Firefox browser.Men IKKE i Internet Explorer 8.

Her var det Windows Media Player,der var problemet.

M.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-02-13 16:04

Hej Samme fejl eksisterer både på min Windows XP (IE 8)m og på min Windows 7 (IE 9), og det er korrekt det har nget med opdatering af diverse reklame bannere at gøre. Her på Kandu er det f.eks. topbanneret med reklamen der udløser meddelelsen. Kan det være et eller andet plugin, der mangler eller???

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-13 22:56
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-13 09:33

Du kan hente denne fil for at genregistrere alle DLL filer til IE, det hjælper nogle gange.
http://iefaq.info/attachments/133/ie8-rereg.all.zip , pak ud og kør.

info her
http://iefaq.info/index.php?action=artikel&cat=48&id=133&artlang=en

Og så kan du hente en HOSTS fil her
http://winhelp2002.mvps.org/hosts.zip
pak ud og kør mvps.bat, den kopier HOSTS filen til din windows/system32/drivers/etc,
så slipper du for en masse reklamer!
Info her
http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-13 13:48

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-02-13 13:55

Klaudi! Jeg prøver dine forslag når jeg er på maskinen igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-13 14:03

Ok, troede ikke der var nogen, dejligt med respons!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-13 21:52

Citat
Klaudi! Jeg prøver dine forslag når jeg er på maskinen igen.

Nu er den måske blevet væk?!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-02-13 22:07

Nu står den maskine det handler om ikke et sted hvor jeg ikke har daglig adgang til den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-13 23:23

Nu står den maskine det handler om ikke et sted hvor jeg ikke har daglig adgang til den.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-13 00:14

Det et stadig noget shit. Både på min maskine med win 7 og IE 9, og maskinen med win xp og IE 8. Jeg Har prøvet at sikkerhedsindstillingerne til absolut laveste niveau, Og tillad ud for alle øvrige indstillinger og det hjælper ikke en dyt.