/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS-CheaterDeath
Fra : MoOn...
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 06-06-03 13:23

Nu er der en eller anden smart klovn der har lavet, anti cheat programmet Cheater Death, og det er der mange servere der har nu.
Problemet er at når jeg nu vil joine så skriver den "Connection to VAC secure servers has been aborded....... blah blah blah, read the Cheater Death manual"
Det er et ****ed problem, det skriver den de fleste gange jeg prøver at joine, men der er nogle "FÅ" gange hvor jeg kan joine en server (tror næsten det er de første jeg prøver at joine), det er Counter strike jeg snakker om.....!

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 06-06-03 13:49

Øh... kan du ikke lade være med at snyde eller hvad sker der??

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-06-03 16:50

Du skal da heller ikke ind på nogen server hvis du ikke kan lade være med at snyde !
Kan du fortælle mig hvad du syntes der er sjovt ved at være "GOD" Når det ikke er dig der er god men et program !!

Jeg kan ikke se det sjove i det, og måske skulle du tænke lige på at
du ødelægger spille for andre ?
Og det er vil ikke din mening ?

R

Kommentar
Fra : steenstrup

Dato : 11-06-03 00:08

hejsa...

Til Rustica og Powerranger vil jeg bare lige tilføje at Cheater Death ikke er et snydeprogram, men netop det modsatte. Det går ind og kigge på din maskine hver gang du går ind på en server og fortæller så alle på serveren at din maskine er cleen.

til Moon: Prøv evt at opdatere programmet så du har det nyeste, jeg havde også lidt problemer med det i starten. Og hvis det ikke virker... Tja.. så er det altså også mange servere der ikke bruger lige det program...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 11-06-03 07:29

Du har helt klart ret !!

Hvis du vil have nogle gode råd til hvordan du få et godt spil, så kan jeg komme med et par råd her:

Kode:
1: Du skal have en ok stor pc (Altså cpu og ram m.m.)
2: En god forbindelse Min. 512/128 (Bedre ping bedre spil
3: Det er vigtig at spiller med nogle som er MEGET bedre end dig !
Her kan jeg foreslå denne IP. IP: 81.7.132.202:27016
Stats side: http://81.7.132.202/stats/ffa2/

<br>
Jeg håber at det er nogle rås du kan bruge til noget

Vores klar hedder [Ultores] (Jeg hedder Rustica)

Vi ses måske :oB

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 01-07-03 13:40

Jep har alle de råd til et godt spil...

Bruger i Cheater Death på jeres server...?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-07-03 11:50

Nej vi benytte Admins i stedet, og de holder så øje med om der evt. bliver snydt

Mere personeligt, og ikke så server krævende (= Bedre ping)

Hvad er dit Nik, så ses vi måske

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 04-07-03 12:38

Det er MoOn, som jeg hedder herinde. Men også Creep til tider :D
Har været inde på serveren, nice ping :P
Øøh, da jeg var inde mente jeg at jeg spillede med en [Ultores] men på hjemmesiden er hans navn ikke inde under teamet.
Men det er nok mig der husker forkert.