/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
NETKORT!!!
Fra : Zico9
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 06-06-03 11:20

hey.....

Jeg har haft ægtebredbånd snart 1½-2 år... så endag da jed var ind på nettet så begyndt den ikke logge på internet sider..... fort jeg skal logge på så skal jeg genstarte mit pc om. og det blev jeg ved op til snart 3 mdr. så endag gav jeg mit pc til min ven så han kunne se hvad det var fejlen.... da han kom tilbage med den så sagde han at jeg skulle have et nyt netkort........
Så jeg skal købe et nyt netkort MEN hvilket?? Den skal også være Billigt??
Jeg håber på at i vil svare på mit spørgsmål TAK <==> KAT

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-06-03 12:01

http://www.sandberg.it/ >hardware>netværksprodukter>sandberg netkort pci 10/100 til 99kr. er ganske udemærket, og kan købes de fleste steder.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-06-03 17:11
Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-06-03 20:19

mit gamle netkort gjorde osse det efter en time ikke at virke,
og iøvrigt at processer bliv 10 grader varmere så køb dig et nyt der osse passer
til dit windows system .....xp ?