/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvad skal man gøre?
Fra : PeterTheisen
Vist : 742 gange
10 point
Dato : 04-02-13 09:07

Hvis man er i en situation, hvor man er udeboende, og man ikke har lyst til at flytte hjem til venner eller familie, men gerne vil bo i en lejlighed for sig selv, og man ikke vil modtage kontanthjælp, SU eller lignende, fordi man ikke vil være en del af det offentlige system, hvordan skal man så dokumentere, at man får penge fra venner og familie til at overleve og betale sine regninger i lejligheden, hvor man bor for sig selv?

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 10 point
Dato : 04-02-13 11:34

Hvem skulle man dokumentere det over for? Hvis man betale sin husleje og ikke søger om offentlige ydelser, er der næppe nogen der interesserer sig (forudsat at man betaler den skat man skal af de pengegaver man modtager).

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 04-02-13 15:49

Tak for svaret jqb.