/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
prn-filer
Fra : lokemis
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 03-02-13 11:11

Skulle printe en billet ud. Vil åbne filen, men den gemmes blot på computeren som en prn-fil og kan ikke udskrives. Hvis jeg åbner den, vises den som det rene volapyk.

Hvordan kommer jeg til at udskrive?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-13 11:23

En prn fil kan ikke umiddelbart skrives ud. Den filtype er mest beregnet til at overføre til en anden computer med tilsluttet printer.

Hvis du har en printer tilsluttet din computer, så mangler der nok en driver til printeren, siden den selv vælger PRN.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-02-13 11:25

Et bud ville være en konverter:

http://www.online-convert.com/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-02-13 11:51

Hvis du har vindows styresystem skal u indstille din printer til at være default i stedet for en prn fil.

Det kan gøres i kontrolpanelet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-13 07:05

Når du vælger at udskrive, dukker der så ikke en boks op, der kan du vælge printer.
Har du software til den?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-13 16:42

Tillykke med din udskrivning..................og du behøver ikke at lave et spørgsmål til.
Så dette kan du bare trykke annuller ved:
http://www.kandu.dk/spg166134.aspx

Og så evt acceptere et af svarene her i dette spørgsmål.