/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Tekst til invitationer ..
Fra : Carina76
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 03-02-13 10:35

Jeg har lovet at hjælpe min mor og hendes mand med indbydelser til deres kobberbryllup ..
Jeg ville super gerne finde en sjov tekst til indbydelserne, så det ikke bliver den sædvanlig ..

Kære ...
Kan du den .... osv.

Nogle som har nogle sjove tekster eller hjemmesider til, hvor man kan finde nogle .. Har prøvet og sige på Google, men uden held - desværre

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-02-13 11:34
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-02-13 21:19
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-02-13 21:24
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-02-13 07:51

Skriv en lille historie, formet som et eventyr:

"Der var en gang... "

og fortæl til slut at så gik der 12,5 år - og at festen skal genoptages...og at man derfor gerne vil se xx og yy .....