/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
flash player
Fra : kirstensophie
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 03-02-13 07:42

sidder ved en lånt cp og er inde via "gæst" jeg logger Windows og tjekker facebook -men på alle you yo tube videoer får jeg beskedet "Opgraderering af flash player" og hen over er der en grøn stribe som fortæller "hent flash player" som jeg så trykker på-det gør jeg så ,men der sker ikke andet end ......ingenting
På den nederste værtøjlinie er ikonet :administrerer tilføjelsesprogrammer--med en rød advarsels tegn
Har prøvet at komme ind via google crome men her kræves et password
Vi er flere der gæster dette hjem uafhængig af hinanden og får lov at benytte pc en så jeg er selvfølgelig meget påpasselig med ikke at lave kuk i den

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 03-02-13 08:12

For at instaleret flash player og andet kræves at man kører som administrator på pc, og eller har fulde retigheder på pc, det har man IKKE som gæst.
hilsen fox

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-13 11:38

Du kan ikke omgå admin rettigheder.....................det er jo derfor du er logget på som gæst.

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 04-02-13 08:13

hvordan gør min veninde (ejeren) det muligt at opgradere -ingen af os har forstand på det -og er det hendes mail og kode der skal bruges for at komme på crome?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-13 10:56

Chrome er jo en browser som tillader, at alle kan logge på med egen mail adresse og tilhørende kode, for at læse og skrive post. E-mail kan læses og skrives direkte i Chrome.

Men for at ændre/tilføre noget til chrome eller internet Explorer skal man være logget ind som administrator i selve styresystemet win 98 / XP / Vista / 7 / 8 eller hvad der køres med.

Din veninde har en kode som hu kan bruge sammen med sit administrator brugernavn.

Hvilket styresystem er der på computeren.
Det kan ses sådan:
Klik på start > og så højreklik på computer > vælg egenskaber >
nu kan du måske se hvad styresystemet hedder.