/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Undervisning i programering
Fra : zariana
Vist : 1044 gange
40 point
Dato : 02-12-01 02:00

Er det muligt at finde fjernundervisning i programering gerne C++ til unge på 14-15 år. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men synes det hele ser meget uoverskueligt ud.

Marie

Accepteret svar
Fra : Freja

Modtaget 40 point
Dato : 02-12-01 12:46

Hej Marie
Du skulle prøve at gå ind på netskolen, der har jeg taget et kursus i Web-dessign
Du kan gå ind på adressen her http://www.netskole.dk/
Hilsen Freja

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 03-12-01 00:59

Jeg prøvede c++fjernundervisning på Niels Brock, og fandt ud af at det er utroligt hårdt at tage sig sammen til at lære noget og få løst de opgaver der skal løses.
Jeg vil dog anbefale dig at prøve noget aftenundervisning i stedet.

Godkendelse af svar
Fra : zariana

Dato : 05-12-01 12:30

Tak for svaret Freja.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-01 08:16

Hej Marie
Kig på www.netskole.dk De har kurser i C++.
Michael

"zariana" <zariana.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dYeO7.779$z4.118715@news000.worldonline.dk...
> Er det muligt at finde fjernundervisning i programering gerne C++ til
> unge på 14-15 år. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men synes det
> hele ser meget uoverskueligt ud.
>
> Marie
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : shafh

Dato : 15-01-04 21:44

Hej.
Jeg er selv 13 år og er enig om at nettet ikke er fuld med meget om dette emne.
Selv har vores by et bibliotek som din sikkert også har. Da jeg spurte om bøger om programerings programmet delphi fik jeg en masse at vide.
så gå på biblo.
Ses.