/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6210
Fra : jensalexander
Vist : 593 gange
20 point
Dato : 06-06-03 09:07

Jeg har et Norsk NetCom telf.nr men vil gerne kunne bruge et Dansk telf.nr når jeg er i DK
Hvordan får jeg det til ?

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 30 point
Dato : 06-06-03 09:26

Er telefonen låst til norske NetCom?

Hvis ikke, så køber du bare et taletidskort og sætter i telefonen. Så er du på det danske net!

Hvis du er dansk statsborger så kan du også oprette abonnement. Alt efter hvor meget du skal bruge nummeret, så er det måske en god ide.

Har du Dankort så er www.telmore.dk måske en overvejelse værd!
Det er det bedste af to verdener - taletid til super priser...

Hvis telefonen er låst, så skal du først have unlock-koden af NetCom. Ring til dem, de fleste selskaber kan udlevere den i telefonen. Når den er tastet, så er telefonen klar til ovenstående...

God fornøjelse!

Kommentar
Fra : johs

Dato : 06-06-03 09:28

Hej jensalexander........

tilmeld dig hos Telmore http://www.telmore.dk/ ( ingen abnn.. 1,- min )

der går 2-4 dage så har du nr. og simkort

Du kan også have 2 simkort i telefonen samtidig

http://www.thansen.dk/product.asp?c=146947469&n=282770327&pn=361020826

Din telefon skal være låst op.

Mvh. www.dkunlock.com ( gratis hjælp til mobil-unlock )

Godkendelse af svar
Fra : jensalexander

Dato : 06-06-03 09:38

Tak for svaret tla.
      Jeg må nok prøve at tage kontakt med NetCom hvor min telefon er låst.
      Det er ikke sådan at du kunne hjelpe med at unlock en 6210

Kommentar
Fra : tla

Dato : 06-06-03 09:42

Jeg har ikke nogle forbindelser til det, men hvis du søger på eks. Jubii.dk eller så på "unlock nokia" så kommer der et større antal udsøgninger.

Så finder du bare én, som er nær dér, hvor du er/kommer i nærheden af...

Det virker fint - men prøv først NetCom (vil jeg anbefale). Det er nemlig ganske gratis!

Kommentar
Fra : johs

Dato : 06-06-03 10:26

www.dkunlock.dk

der kan du søge i hele danmark
-------------------------------
Mvh. johs