/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Så er det søndag
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 874 gange
100 point
Dato : 27-01-13 10:07

Hvad kan en søndag bringe af nyheder? en glad og fornøjelig jagtdag i det sidste vinterlandskab, eller et MØDE hvor alt kan ske

SHV, med en forfatters ret til at spå det usigelige

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 27-01-13 10:29

du har vist ikke stilt noget spørgmål, denne søndag formiddag [hr ]

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-01-13 13:13

Så absolut da..! Sandhedsvidnet har bestemt stillet et spørgsmål.
Cirkeline, hvad er dette her
Citat
Hvad kan en søndag bringe af nyheder?

Jeg glæder mig til at høre nyt fra frontafsnittet

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-01-13 13:22

Undskyld mig Chirkeline !

Hvilke form for spørgsmål efterlyser du i Sandhedsvidnets tråd ? Der er faktisk ikke mindre end tre spørgsmål, så hvad efterlyser du ?
For mig ligner det mere bestilt arbejde fra én af de største løgnhalse nord for Alperne, hvis ikke du er vedkommende forfatter ? Du staver og tegnsætter faktisk noget a la Ballegaard Knudsen STILT er der ikke noget der hedder, men derimod stillet - men så har du sandelig også lært dét i dag, så din søndag har ikke været helt indholdsløst og ligegyldig !!
Vil du hilse Ballegaard Knudsen og ønske en fortsat god week-end.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-01-13 14:06

Cirkeline, du sætter gang i smagsløgene omkring fordums dages mest elendige kaffemærke, og sandelig ikke om dit indlæg svarer fuldstændigt til, " Ond Cirkel" i brun variant, sure perleløg

Så hellere få dig omdøbt til noget, som associere til dette
Citat
http://www.business.dk/media/hvilken-kaffe-byder-du-uventede-gaester

Har du måske et forslag?

Der er superhåndbold, Ballerøv´s fælder virker ikke, og hans beholdning af blyhagl står på meget " lavt" han har brækket nøglen til trailerlåsen, da han tog fejl af garagedørs nøglen og den til trailerlåsen.
Sidste gang han var inde og se SM film, sammen med en flok ny-vaskede Bajutter, smed han både cola og popcorn rundt i hele biffen, da rulleteksterne begyndte efter reklamerne med,- " der vises trailers efter filmen" . De fandt ham ude på p-pladsen, hvor han stod og ned-stirrede en 750 kg trailer fra Variant, med sit sædvanlige olme blik. Så han gik atter glip af forspillet.
Krebsekalas med ost på ristet brød, kan søndagen også byde på.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 27-01-13 14:40
Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-01-13 14:51

Ja Fun, du er lige så smagsløs og fuld af dumme tilsætnings stoffer, som den heden gange læskedrik,- Fun

BW

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-13 16:38

Her sner her, så den har stået på kogning af solbærgelè, kogning af jordbærgrød og rengøring. Og hver gang jeg kigger ud i haven så føler jeg mig meget privilligeret, tænk at have varme og lys. Og haven ligner et glansbillede.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-01-13 18:30

Jeg glæder mig til at høre nyt fra frontafsnittet er der en debattør der udtaler, vi må hellere gøre plads for Knudsen, så han kan indlede dagens nyheder fra MØDET
Hvad er det Knudsen skriver Kapitän Morgan Tommy, sidder du i rullestol?

SHV, har aldrig set noget lignende Knudsen kom så med det

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-01-13 21:53

Citat
Hvad er det Knudsen skriver Kapitän Morgan Tommy, sidder du i rullestol?
Det biviser hvor hjerneskadet Balle er.

I rullestol

Mvh.
Tommy
Frisk som en havørn

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 28-01-13 01:34

Selvom jagt interesserer mig mindre end curling ,er det altid værd at kigge forbi på en stille nattevagt i det psykiatriske God bedring

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-01-13 07:59

Så må du da kende Ballrøven Curtis, I arbejder med de samme problemer, og på samme tidspunkter, hvordan har han det? efter han fik "behandling" af et MULTI-X medlem, til det hemmelige møde i søndags?
Vi har ikke hørt et dyt fra "mediet," siden hans sidste trudsler og repetering af hans vrangforstillinger, kan der være tale om en " moderbindning" her, Curtis?, altså ikke hans kendte problem/mangel sygdom "Mufflon bindning," udført med hans sædvanlige fårede udtryk, i naturbørnehaverne med efter følgende pürch jagt samme.
trækker i lod om, hvem der er patient, og hvem der er boss i den læder-betrukne øreklapstol, inden vagterne

Hej Granner, husk det går aldrig galt med recepten:, halvt sukker halvt bær, når der syltes, hvad med klipfisk, var det ikke lige dig også?.
Desværre bliver dit glansbillede lavet en del om, de kommende dage

Mvh
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-01-13 08:04

Åh hvilken herlig dag i Vejle-Horsens DMK afdeling. Flinke og "normale" mennesker de fleste af dem, et par enkelte udviste Ballegård-manerer, men det var ventet ! Ballegård kom naturligvis ikke, hvilket også var forventet. Det var langt fra første gang det skete, det var man såmænd vandt til fra den side ! Det var interessante meldinger der kom på bordet, da man hørte om årsagen til mit besøg; så mon ikke Ballen får en vis del på komedie når hverdagen melder sig - jeg tror det ! Alt i alt en dejlig dag i det jyske under gode forhold i en næsten nybygget spejderlejr ved én af indkørslerne til Horsens, samt lidt dressur for münsterländerne på Østjysk Flugtskydningsbane en km fra spejderhytten - virkelig dejlige hunde med nogle dejlige førere, som har fortjent bedre end indblanding fra noget der har med Ballen at gøre - vorherre bevares !!
På vej hjem til Sjælland sidst på eftermiddagen, kørte jeg forbi Ballens hus, kun for at konstatere et hermetisk lukket hus med nedrullede persienner som også var "lukket", således man ikke kunne kigge ind - gad vide hvad der er foregår i den ejendom ?? Garagen med kontoret var ligeledes aflåst, så .....??

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-01-13 08:13

Jeg glemte lige at fortælle, at jeg ikke modtager km-penge ligesom visse andre - mine fornøjelser betaler jeg naturligvis selv !!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-01-13 11:42

Nå, dukkede Ballefjoget ikke op Han var sikkert heller ikke inviteret. Der er ingen på guds grønne jord, der inviterer Ballefjoget til noget som helst - med mindre de er lige så skudt i roen som Ballefjoget selv.

Ballefjogets svada om, han skulle undervise, få kørepenge, osv osv var som sædvanlig ønsketænkning fra løgenhalsen side - og atter engang biviser det, at Ballefjoget ikke skriver noget sandt sålænge han ved løgen

Citat
Selvom jagt interesserer mig mindre end curling ,er det altid værd at kigge forbi på en stille nattevagt i det psykiatriske God bedring
Hvaeeeee, skulle du ikke ha' været i seng forlænge siden ?
Sjovt, at alle tumberne har nattevagt... - på psykiatrisk afdeling.... Ja hvorfor ikke. Du er måske sat til at holde et vågent øje med personalet.... Hils endelig overlægen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-01-13 12:25

Hvilken farve findes hos overlæge Ballegård på psykiatrisk stue/afdeling - mon ikke Hæ har lavet psykedeliske fotostater, som han, mod beskedent vederlag, har doneret til afdelingen ??

Mon Ballen har interesse i curling - det har dog noget med "kugler" at gøre ?

Det er bemærkelsværdigt han ikke har været inde og skrive noget, men han tør sgu' ikke, den tøsedreng !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-01-13 13:06

Der kan da kun være tale om farven sort, nøjagtigt som Ballegaards samvittighed og hans forhold til penge !!
Det undrer ikke med den psykiatriske afdeling - det er så absolut det rigtige sted til ham, både nat og dag.

Mvh
Provsten1
Multi-X af glæde

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-01-13 13:20

Knudsen havde ikke modet han turde ikke gå til mig, der er ikke meget krudt i ham når det er face to face

SHV, vil lige se om vores au pair har fået gnubbet dør håndtagene

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-01-13 13:22

Tak for svaret granner01.