/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
APPs for android
Fra : Højris
Vist : 638 gange
300 point
Dato : 24-01-13 16:55

Hej Kandutter !
Så har jeg lige fået et nyt legetøj, men ak jeg er nok lidt af en sinke har jo ikke fulgt med på den front.
Men har fået a vide, gå ud en stjerneklar aften ta så et billed med dyret og så vil du se hvilket stjernebilled det er.
Eller ta en lydfil af en pipfugl og androiden vil vise dig hvad det er for et fjerkræ det drejer sig om.
Ligeledes hvis det er et stykke musik.
Der skulle også være mulighed for at finde en app med hvilken jeg kan genfinde min travetur i skoven, hvor jeg har plottet nogle "svampe positioner " ind og det i google maps, den skulle vist også gi længden af turen.

Disse apps er 500 kandu dollars værd pr stk. samt hvis der nu skal være en anden spændende apps er jeg også lun på den. selv har jeg ikke været serlig heldig med min søgning.

Skal jeg så også til at finde antivirus til dyret ?
Dyret heder SAMSUNG GALAXY S 111

Højris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-13 17:10
Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 24-01-13 17:12
Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 24-01-13 17:17
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-13 17:27

Denne side til Soundhound må være bedre

https://play.google.com/store/search?q=soundhound+free&c=apps

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-13 17:40

Her er lidt at muntre sig med.

https://play.google.com/store?hl=da