/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kan Spotify streames?
Fra : Jaffe123
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 21-01-13 18:03

Vi hører ikke så tit musik, og har derfor valgt bare at have den gratis version af Spotify. Vi kunne dog godt tænke os af få denne musik fra PC'en til køkkenet eller stuen (udens ledninger) via en form for streaming. Mit spørgsmål er så:
1. Kan man streame Spotify til eks. højttalere el. lign.
2. Hvilket udstyr skal man i så fald bruge?

Mvh Jesper

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-01-13 18:46

det kan du sagtens,
det er kun et spørgsmål om hvor meget det må koste,

http://www.cableman.dk/traadloes-hoejtaler/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-01-13 18:48
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-01-13 18:51

prøv evt. at google - trådløse højtalere
det giver 154.000 resultater,.... !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-13 23:10

For et par mdr. siden ændrede sportyfi deres gratis med alverdens reklamer, til kun at være ti timer, pris over ti timer 49 kr. pr. mdr.

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 22-01-13 14:31

Vi ønsker ikke at bruge en masse penge på det, og jeg kan godt se at trådløse højttalere kunne være løsningen. jeg går ud fra at de også findes til alm. strømforsyning og at de kan sendes til fra flere forskellige enheder (mobil, PC m.m.). Er det altid via bluetooth?