/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Jensen-familie i Købedhavn
Fra : doomsdaywoman
Vist : 843 gange
100 point
Dato : 21-01-13 15:51

Jeg mangler oplysninger om følgende Familie
Rudolf Peter Jensen, f. 20.10.1882 i Sct. Johannes, København
hustru
Johanne Maren Kirstine Pedersen, f. 29.12.1882, Præstø
Gift 25.11.1904 Allerslev, Baarse, Præstø
Børn
Holger Jensen ? f. København
Roar Jensen ? f. København
Rudi Jensen ? f. København
Øjvind Albert Jensen, f. 19.11.1903, Allerslev, Baarse, Præstø
Maja Irene Jensen, f. 16.11.1912, Sct. Johannes, Sokkelund, København

Jeg mangler også noget om Rudolfs forældre
Niels Peter Jensen ?
og
Anna Christine Adelaide Pedersen f. 1857? Hendes far hed Jørgen Pedersen og var tømrer. Kom fra Emdrup? Frtederiksberg til Korsgade, hvor de boede ved folketælling 1880, Korsgade 16 - opslag 132.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-01-13 16:39

>Jeg mangler også noget om Rudolfs forældre, Niels Peter Jensen ?

Dem er der jo mange af i København,
måske kan det hjælpe at han var stenhugger, dem er der ikke så mange af?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-01-13 19:32

Kender Jensen Tonight? men det duer vel ikke.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-13 21:03
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-01-13 21:26

Citat
Rudolfs forældre

Spørg Julemanden, med de Røde rensdyr.

Havde du ikke Jule ferie eller keder du dig igen?

Godkendelse af svar
Fra : doomsdaywoman

Dato : 22-01-13 12:49

Tak for svaret vedr. Rudolf Jensen i København - det var lige netop denne, der bragte mig videre, selvom det har været noget af et puslespil. f.eks. mangler lige netop Sct. hansgade 12 i et par af de folketællinger, jeg kiggede på. Det lykkedes dog at finde personerne. Tak.
Rita

Kommentar
Fra : vith

Dato : 22-01-13 13:14

Sommetider skal der så lidt til for at komme videre. Godt at det lykkedes for dig