/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
On /off på nettet med min bærbare
Fra : jansler
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 20-01-13 09:59

Hej
Jeg har lidt problemer med min TDC internet forbindelse. Jeg mister med jævne mellemrum forbindelsen.

En, som har et godt råd til en evt. opdatering eller et flueben som skal væk?

Til info, så kører den stationære og andre bærbare problemfrit.

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-01-13 10:02

Så er det IKKE din TDC forbindelse, der er noget galt med, men din trådløse på den bærbare, der har problemet.

Så det er den du skal søge problemet på.

Hvordan er den lokaliseret i forhold til den anden bærbare?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 20-01-13 12:16

Pt er den i samme lokale og det kan en anden bærbar også være uden at den taber forbindelsen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-13 19:10

Måske du skal ind i routeren og tildele fast lokal IP til den computer.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-01-13 21:44

Opdater driveren til netkortet.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 24-01-13 08:35

Den er blevet opdateret indenfor de sidste 8 dage, så det kan ikke være der. Har du andre gode forslag

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-01-13 15:50

Test kablet på andre maskiner, test en anden port på routeren. Den fejl kan du kun finde kilden til ved at bruge udelukkelses metoden.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-13 14:17

Hvad er status på spørgsmålet?