/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad syntes i om den bærbare her?
Fra : Nikolaus
Vist : 465 gange
70 point
Dato : 19-01-13 15:11

Jeg ville værdsætte jeres input højt, både ift. mine behov og i forhold til det i ser som systemets styrker og svagheder.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=702700010&gruppe=visionnotebook

Mine behov:

WoW (så høje indstillinger som muligt, seneste udvidelse)
CIV5 (højeste indstillinger)
Streaming af video/film (netflix, dr, etc)

Skal køre med Windows 7.

Jeg kender ikke hastigheden på ram, men går her ud fra de er på 1066 mhz. Kender heller ikk CL.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 70 point
Dato : 19-01-13 20:35

Den bærbar er ikke designet til at spille på. "Business" indgår i dens beskrivelse, og kan se den "kun" har et intel hd4000 grafikkort.
Den er perfekt til en masse kontor arbejde, surf, email, word, excel, programmering og den slags.
Den vil også kunne spille lidt spil, men det er på lav grafik.

Kig på deres andre modeller hvor det er et nvidia grafikkort.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 22-01-13 14:32

Ja, jeg er enig. Kender bare ikke så meget til hd4000 og iflg forskellige tests, skulle det kunne trække bl.a. wow. Men én ting teori, noget andet er praksis.

Tak for respons.

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaus

Dato : 22-01-13 14:33

Tak for svaret katekismus.