/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
datakabel
Fra : grevelund
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 05-06-03 20:49

er der nogen som kender et program hvor man kan loade polyphoniske ringetoner og billeder ind i og derefter overføre dem til mobil med et datakabel

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-06-03 20:57

Hej grevelund

Det kan programmet oxygen, blandt andet. Afhængigt af hvilken telefon du har vil du ofte kunne hente et program på producentens hjemmeside der også kan. F.eks for nogle nokia telefoner hedder de suite.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : grevelund

Dato : 05-06-03 20:59

det er en sony ericsson t300.. ved du hvad det hedder

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 05-06-03 21:27

Jeps
Jeg mener helt sikkert det program der hedder DATA FONE SUITE, kan klare opgaven.
Du kan f.eks læse her:

http://www.dkautodele.dk/product.asp?c=146868728&n=730538431&pn=764887533

mvh srhansen

Kommentar
Fra : grevelund

Dato : 06-06-03 10:56

kan man ikke downloade en sang fra nettet og loade den ind i programmet, hvis man kan hvordan gør man så..

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-06-03 16:06

Jo det kan man med wap. Og jeg kan se at din T300 er en wap telefon.

Det du gør er at du ringer til din udbyder og spørger dem. De vil så sikkert sige at du skal sende en sms til et givet nummer med en kort meddelese i. Kort tid efter du har sendt din sms, modtager du selv en besked. Denne besked indeholder en komplet wap konfiguration. Denne skal du vælge at gemme og vupti så virker din wap-forbindelse.

Det var en rodet omgang men jeg håber at du fik det vigtigste budskab Det er forskelligt fra udbyder til udbyder, så du kommer nok ikke uden om at ringe til din udbyders kundeservice.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : grevelund

Dato : 06-06-03 16:57

Tak for svaret srhansen.