/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
packard Bell model PAWF7
Fra : return
Vist : 533 gange
500 point
Dato : 18-01-13 14:21

Hej

nogen der kan hjælpe

har en packard Bell computer som er en model PAWF7

nogen der ved om hvordan man finder recovery drevet på den for den er nemlig tiltet totalt
så den ikke vil starte op er der noget med vat man skal trykke på en af f knapperne samtidig med en anden kanp hvis man skal have den til at starte på det skjulte recovery drev hvis den altså har såden et

nogen der mon kan hjælpe

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-01-13 14:42

f11 eller f12

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-01-13 14:45

På min packard Bell, klik på start>alle programmer>packard Bell sikkerhed og support>packard Bell Recovery Management, der ligger den hos mig, håber det hjælper.

Hilsen swarn/Hans

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-01-13 06:55

kan man så starte recovery drevet op inde fra fejlsikret tilstand for den vil ikke starte op normalt

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-01-13 07:02

ps skal man så genstarte compurteren for at det virker når man feks har trykket på
f12 eller f11 for at recovery drevet vil starte op eller hvordan ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-01-13 17:27

På min er det F11 eller 12, der kan du vælge at gendanne systemet eller reparere
den genstarter når den er færdig.
Ellers burde du have lavet en CD til netop det formål = genopretning.

Men du skriver ikke hviket system du har, så det er svært at vejlede

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-01-13 17:30

Når du trykker på 11 eller 12, kommer du ind i et konsol med sort skærm, og der får du muligheden.

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-01-13 21:00

mig-selv

det er windows 7 der er på pcen

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 21-01-13 16:01

Tryk ctrl+F11 når du starter op og så gendanner den PC´en til fabriksstandard. (hvis den altså kom med windows installeret)

Er du interesseret i det? Alt bliver jo slettet...

Mvh Mark

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 21-01-13 21:12

På min kan man nøjes med at genoprette, samt gendanne systemet.
Hvis man så bare har taget en backup, som den selv finder/ leder efter.

Hvis det kan hjælpe/ eller virker, så er her en boot-disk til Win7/ 64 (min egen)
brænd det over på en cd som det er, og boot fra din pc.
Den finder selv din backup, hvis du altså har en?

http://www6.zippyshare.com/v/78768143/file.html

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 22-01-13 17:30

Tak for svaret mig-selv.