/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Næsesprayflaske til påfyldning - HJÆLP
Fra : malmin
Vist : 1126 gange
300 point
Dato : 18-01-13 09:21

Hvor kan jeg købe en næsesprayflaske, som jeg selv kan fylde op?

Jeg har spurgt på Apoteket og i Matas, men de har kun de flasker der er "hermetisk" lukkede - og med indhold - kun til at smide ud efter at flasken er tom. Før havde Apoteket en næsespray der hed Passagen, og der var skruelåg på, men den føre de ikke mere, og min gamle flaskes pumpesystem er slidt

Flasken må godt være med indhold når jeg køber den, bare jeg kan skrue spraylåget af, og derefter selv påfylde den.

Det skal ikke være en af de gummi beholdere med tud/horn, der bliver fyldt med saltvand, som skyller næseregionen igennem.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 18-01-13 21:40

Bruger selv en der hedder "klar igen", der kan toppen vippes af og påsættes igen efter opfyldning.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 18-01-13 23:29
Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 22-01-13 08:57

Tak for svaret katekismus, det var lige det jeg søgte - men ikke kunne finde på nettet. Jeg har allerede bestilt 2 stk.

Mange hilsener malmin