/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kvinder uden tøj (kun for mænd)
Fra : mig-selv
Vist : 610 gange
20 point
Dato : 17-01-13 19:49

Hvorfor brokker damer sig altid over, at de intet tøj har.
--

Vi skal være der kl ? JAMEN... jeg har intet at tage på
5 pils efter (halvfuld) og godt forsinket - ser jeg pæn nok ud = sexbombe
MEN nu er det så manden det skal gå ud over = hvad fan.... sidder du og drikker for
har du ikke bestilt taxa - endnu.

Nogen der kender den?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-01-13 19:50

Citat
(kun for mænd)

Og så er det først at damerne vil se MERE.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-13 20:58

Det taxa problem har vi ikke - vi skiftes til at køre selv.
Jeg kører ud og damen kører hjem.
Hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-13 23:09

NÆH, overhovedet ikke - er ikke så fordrukken...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-13 09:03

Øv..
Citat
Kvinder uden tøj

Jeg troede at spørgmålet handlede om noget HELT andet: Nøgne damer

For så har jeg nemlig den helt rigtige forklaring på mænds hang til at surfe porno på nettet:

Mænd elsker med øjnene ...kvinder med ørene
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 18-01-13 09:32

Jeg kan ikke forstå denne rubrik kun er for mænd, hvis i virkelig ønsker svar på spørgsmålet, så var det måske en ide at få kvinderne på banen.

Eller er det måske fordi i bare vil sidde og bekræfte hinanden i hvordan det foregår.

Det kunne måske være fordi kvinderne vil gøre sig så pæne som muligt for at glæde jer, har i tænkt den tanke, og så bliver hun bare skuffet når hun finder manden fuld i en stol efter 1 times venten.

Gå aktivt ind for opgaven, hjælp hende med at finde tøjet, ros hende når hun får det på, så kan i måske nøjes med 2 tøjskift, og i er ikke blevet fulde imedens.

Det kan så blive en vind - vind situation

Har i tænkt over hvor træls det er at møde som gæst med en halvt beruset mand.

Ja nu var det altså mændene der selv bragte alkoholen ind i billedet.

Jeg selv er altid klar til tiden, det lærte jeg hjemmefra, og da var jeg sur, men har holdt ved det siden.

Måske det er der hele problemet starter, nemmelig ved opdragelsen.

PUH - HA. (griner fælt meget) jeg elsker at vende sagen på hovedet, det lærte jeg også derhjemme. (griner endnu mere) hav det godt drenge.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-13 09:52

Kvinder klæder sig på for hinanden.
Kvinder klæder sig af for manden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-13 10:37

Eyvind -> Skarpsindig observation
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 19-01-13 11:32

I øvrigt; når 'damen' begynder at gå hele gardaroben igennem 5 min. før man skal ud af døren, så kommer der med ufravigelig sikkerhed dette spørgmål når hun omsider efter ca. 1 time har fundet noget egnet:

Ser min røv for stor ud i denne kjole/nederdel, disse bukser/shorts ???

Skynd jer at sige .... JA ! ..for ellers skal man bruge yderligere en ½ time på at fortællle hvor evig dejlig man synes hun ser ud ...og hun tror ikke på det alligevel.
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 21-01-13 19:46

AK JA, den har man hørt mange gange.
Og man LÆRER hen ad vejen.

Det kom sig af, at jeg så en film? fra Bonanza og så kom jeg bare til at tænke tilbage i tiden, hvor jeg havde an<>hænger/side vogn på.

Men fatter stadig ikke at en dame kan stå flere timer foran et spejl = virker det hypnotisk eller bare Eufoiserende () svært ord nu omdage - værre end mæjonæse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-01-13 19:50

NB: jeg har nu også kendt hankøn´s personer der er værre end damer, og så vi ude hvor det ekstreme begynder, = er festen allerede forbi.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-13 20:37

Hankøn = Kan man se min pik i disse bukser ...eller skal jeg putte en sok i?

</MOLOKYLE>