/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Problemer med viskere/sprinkler på Astra
Fra : OsteOst
Vist : 430 gange
29 point
Dato : 16-01-13 14:55

Så er den gal med min Opel igen...

Igår da jeg fik fri fra arbejde gik jeg ud og skrabede sne af mine bil ruder og kørte hjem. Da jeg næsten var kommet hjem var ruden optøet og stort set fri for sne og is, der kørte en gang jeg med viskerne for at fjerne vand, det gik uden problemer.

En halv time senere skulle jeg så ud og køre igen og da ruden var meget beskidt ville jeg give den lidt med sprinkleren... Men hverken sprinkler eller vinduesvisker virkede??? Jeg har prøvet at give den noget ice remover ud over det helt, dette har ingen effekt.

Det ligner lidt at i et par af forsøgene rykker viskeren sig lidt, men kan også være jeg ser syner.. ;)

Hvad kan der være i vejen ud over visker motoren og er der noget jeg selv kan prøve uden at skulle igang med den helt store operation???

Bilen er en Opel Astra 1,6 16V fra 1996.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-13 15:20

Citat
næsten var kommet hjem var ruden optøet og stort set fri for sne og is

Og så kan blinde ikke få kørekort

Accepteret svar
Fra : nilsg

Modtaget 29 point
Dato : 16-01-13 16:12

Tjek sikringer.
;)
nilsg

Kommentar
Fra : OsteOst

Dato : 16-01-13 16:18

Har faktisk kigget på sikringerne, den jeg tror det er ser helt fin ud, men jeg er ikke sikker på hvilken det er.... jeg synes til gengæld der mangler nogle, med mindre der skal være tomme pladser... hmmmm

Godkendelse af svar
Fra : OsteOst

Dato : 16-01-13 18:28

Der havde jeg været lidt for hurtig tidligere, jeg havde kigget på den forkerte sikring, synes også det var underligt hvis det ikke var den... Den var røget og er nu skiftet så nu kører både viskerne og sprinklerne :)

TAK:)