/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Flashspil - CPU+Ram eller Grafikkort?
Fra : dbl
Vist : 398 gange
500 point
Dato : 16-01-13 05:43

Ja som overskriften siger, hvad kræver flashspil, CPU+ram eller et godt grafikkort?

Håber på lidt hjælp?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-13 08:17

Mellem 100mb og 10gb ram
cpu fra 500MHz
ingen grafikkort
DET KRÆVER stort set kun at du kan afspille FLASH
---
Måske skulle du hellere oplyse hvilket spil

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-01-13 08:51

Flash har altid været cpu tung.
For at skulle se en HD video via flash var det især meget tungt engang. Idag har de endelig lavet hardware acceleration, så grafikkortet hjælper mere til ved video afspilning.

Ved afvikling af flash spil er der ikke hardware acceleration, og derfor er cpu som er mest vigtig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-13 09:23

Der kræves ikke meget for at spille her
http://www.miniclip.com/games/en/
Og når spørgsmålet er hvad kræver flashspil, CPU+ram eller et godt grafikkort?
må der svares meget lidt, når ikke der står hvad for et spil det drejer sig om

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 16-01-13 11:45

Det er til facebookspil.
Jeg skal finde en computer til en som spiller mange facebookspil og bruger meget tid på det. Så "landskaberne" kan jo godt gå hen og blive meget store.