/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
BilstrupV: Fjern "Bent Bagklog"
Fra : BilstrupV
Vist : 635 gange
500 point
Dato : 14-01-13 20:50

STOR TAK til den som sørger for, at "Bent Bagklog" (Bent Nygaard) ALDRIG mere optræder som kommentator til en håndboldkamp. Hans bagklogskab ødelægger hele fornøjelsen ved at se håndbold - selv med "mute" aktiveret...
Jeg sender gerne pointene to gange...

Mvh

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 14-01-13 20:57

Send ham til Høje Gladsaxe... Der er nok et par gutter, der gerne vil afreagere. Hvis ikke, så kan det nok arrangeres i Værebro i stedet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-13 20:59

Det må du vist skrive til TV2 om, det er dem, der har ansat ham.

Så ved jeg ikke om det bliver bedre i morgen, men der er det DR, der sender håndboldkampen Danmark - Chile (og du bliver fri for BN).

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 14-01-13 21:15

Jeg "elsker" kommentatorer som Per Skaarup og Leif mikkelsen. De er også forstående, når noget går galt, og så er de konstruktive i deres kritik. Meget bedre på DR1!!!!!! TV2 slukker jeg næsten altid for

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 14-01-13 21:26

Per Skaarup spillede jo også selv håndbold da han var yngre, og for ikke så forfærdeligt mange år siden var han i en enkelt sæson træner for FIF kvinderne. Så ja han burdte ihvertfald vide hvad han taler om, hvilket det også lyder som om han gør når han kommenterer :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-13 21:54

Bent Nygaard er glimrende, en fantastisk god træner og er hverken mere eller mindre bagklog end skaarup og mikkelsen.

Det er jo kun fordi du har set dig ond på Nygaard, men har du tænkt på at andre kan ha' set sig lige så ond på dine favoritter.

Citat
TV2 slukker jeg næsten altid for
så har du jo ingen problemer, så hvorfor oprette denne tråd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-13 21:55

Citat
Jeg sender gerne pointene to gange
og hvad kan det så bruges til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-13 23:08
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-13 10:33

Jeg vil gerne have Gunnar NU Hansen tilbage som kommentator.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-01-13 13:25

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 15-01-13 19:35

Hej Eyvind!
Du er inde på noget rigtigt: Lad os glæde os sammen med nogle positive kommentatorer

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-13 21:38

Annuller spørgsmålet
Fra : BilstrupV

Dato : 13-02-13 11:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål