/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows problemer
Fra : henper
Vist : 312 gange
4 point
Dato : 05-06-03 19:19

Når jeg dobbeltklikker med venstre museknap på mine iconer åbner programmet. så nu er jeg nødt til at åbne med et højreklik for at åbne mine programmer. Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at virke korrekt igen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 14 point
Dato : 05-06-03 19:26

Start>indstillinger>kontrolpanel>find musen og her kan du ændre hvad dine mustaster gør.
Emesen.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 05-06-03 19:47

Det er sikkert rigtig, det Emesen skriver.

Jeg har bare slet ikke forstået hvad dit problem er. Du skulle vist lige tage og skrive dit problem én gang til.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 20:06

Du kan også sætte din mus til at åbne dinne mapper med et enkelt klik i kontrol panel> mappe indstillinger.Ellers har emesen ret.

Godkendelse af svar
Fra : henper

Dato : 09-06-03 19:20

Tak for svaret emesen.
selvom det ikke var til nogen hjælp computeren skulle bare genstartes så virkede den igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-06-03 20:29

Ja sådan er det tit med de comp.
Emesen.