/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Optagelse med Nokia 3650...
Fra : geu
Vist : 478 gange
250 point
Dato : 05-06-03 18:49

Er der nogen der ved om man kan få et program til sin 3650 så man kan optage med lyd og i længer tid??? Og jeg ved at Nokia ikke har det..

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 07-06-03 14:11

Det kan du ikke få indu.. Der kan ikke ligge så store mængder filer på din telefon, hvis du vil have lange lydoptagelser kan jeg anbefale du køber dig en billig båndoptager :)..

Kommentar
Fra : geu

Dato : 07-06-03 16:30

Nu er det film med lyd jeg mener. Ligesom det man kan få til 7650.

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 08-06-03 11:20

Samme problem som Zmed forklarer dig.
Der er på telefonen kun en begrænset mængde plads at gemme data på,
og før telefonen kan overføre den optagede video sekvens, skal den komprimeres først.
Herefter overføres sekvensen til dit MMC kort.
Havde der været 3 x så meget hukommelse i telefonen vil du kunne gemme længere video sekvenser.
Med den hukommelse der er i telefonen kan den klare ca. 20 - 30 sekunder.
Det er desværre ikke noget video kamerea du har købt, men en mobiltelefon der kan tage billeder
og små video sekvenser.

Accepteret svar
Fra : Holy_Arse

Modtaget 250 point
Dato : 09-06-03 00:41

Du kan godt få en patch så du kan optage med lyd. men du kan ikke gøre noget ved længden for så kan det ikke sendes som MMS.
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5371,00.html link til patchen(kræver at du kan slutte din mobil til pc via bluetooth eller infrarød)

ps der kan ligger ca. 25min film på en 3650 med standard hukomelse.

Kommentar
Fra : Holy_Arse

Dato : 09-06-03 00:43

http://nds1.nokia.com/phones/files/software/Nokia_3650_Video_Recorder.SIS
her er et bedre link til patchen til lyd når man optager film

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 09-06-03 23:28

Tak for svaret Holy_Arse.