/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd photoslideshow
Fra : kivi
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 13-01-13 11:47

jeg bruger dvd photoslideshow til lave billeder med men på det sidste er den begyndt og sige at windows har fundet en fejl og lukker programmet slut der er ikke mere at komme efter , eg har slettet og installeret men ligemeget har det hjulpet jeg har hentet codec men uden det ønskede resultat men se vedhæftet håber at der er en som ved hvad der er galt
dhttp://peecee.dk/upload/view/397589
det virker på min bærbare jeg kører windows 7

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-13 11:53

Måske du skulle forsøge at geninstallere ffdshow?
http://ffdshow-tryout.sourceforge.net/
jeg ved ikke om det hjælper men det er måske et forsøg værd

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 13-01-13 12:03

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-13 12:04

Tak - men du kan umulig have undersøgt om det er løsningen endnu

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-01-13 13:04

det har jeg , installerede linket og prøvede og så var den god nok igen så tak for det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-13 13:09

Selv tak godt det lykkedes