/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nedgradering fra WMP 12
Fra : pece
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 09-01-13 22:41

Vil meget gerne høre om der skulle være nogen der har prøvet at nedgradere Windows Media Player fra version 12 til version 11 - og det drejer sig om en Windows 7 maskine, 64-bit. Jeg har godt fundet noget på nettet men det er ikke hverdagskost for mig at bytte ud på den slags windows programmer, så jeg vil være mere tryg ved at gå i gang, hvis jeg vidste der var en som havde prøvet - og med held.

Jeg synes den wmp 12 er underlig halvfærdig, fejlbehæftet og uden mange af de features som jeg er vant til fra version 10 og 11. Man kan ikke engang redigere mp3-tags - dybt underligt.

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 09-01-13 23:06

Desværre ser det ikke ud til at kunne lykkes :

Rohit Chettri replied on May 20, 2012

Support Engineer Community Star
In reply to FranciscoBallesteros post on May 17, 2012
Hi,
Unfortunately you will not be able to downgrade or install Windows Media Player 10 as Windows 7 comes with media player 12.
However you may try installing Windows XP virtual mode and use Windows media player 10.
Windows Virtual PC
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/default.aspx
Windows Virtual PC
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

Og de vejledninger jeg har set gælder KUN for en 32 bit version

Finn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-13 12:24

Nederst på denne side er en vejledning til at skifte WMP i 64 bit versionen:

http://www.mydigitallife.info/how-to-downgrade-windows-media-player-12-to-install-wmp-11-on-windows-7/

Læs fra der hvor der står:
Citat
For 64-bit (x64) Windows 7, there is no known auto installer available. However, user can download the Windows Media Player 11 files (WMP11-for-Win7-x64.zip), and then install the WMP11 manually.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pece

Dato : 15-01-13 23:16

Jeg tror jeg dropper projektet og investerer i en mediamonkey licens til 300 kr. i stedet for. Eller er det helt tosset? Den ser ud til at kunne det jeg har behov for med mine musikfiler.

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 16-01-13 00:19

For at afspille dem ? , så er der masser af gratis muligheder , winamp etc.

Kommentar
Fra : pece

Dato : 26-01-13 03:19

Ok. Nu snørrer jeg spørgsmålet af. Det jeg efterlyste var een som rent faktisk havde gjort det.

Nu har jeg købt aben (400,- og ikke 300 som jeg skrev) og efter en ret sej kamp er den blevet godkendt og efterhånden er jeg faktisk blevet glad for den. Sådan rigtig. Så slut med WMP version 12!

Annuller spørgsmålet
Fra : pece

Dato : 26-01-13 03:42

.