/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Våben
Fra : Jakobs25
Vist : 428 gange
27 point
Dato : 06-01-13 21:41

Hej har et lille spørsmål om våben loven. Når man har riffrlløbet våben i huset, skal jeg så ha alarm på
Mener jeg ikke man skal men ville lige være sikker på det.

Er vel bare nok man har Sinne våben i skabet som er bål godkendt

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 37 point
Dato : 06-01-13 21:58

Helt rigtigt - Jakob. Der er ikke lovkrav om alarm, men på den anden side er det en fin foranstaltning, med en larmebasse. Ved skiltning virker det også præventivt.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Jakobs25

Dato : 06-01-13 22:44

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 22:57

Og tak for din interesse. Her på KANDU er der en hulens masse erfarne jægere og skytter, som til enhver tid står til rådighed.
Et spørgsmål:
Hvilken riffelkaliber agter du at genlade??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 22:58

Jeg glemte lige en ting:
Skafor Blå er stadig et krav.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Jakobs25

Dato : 07-01-13 11:57

Jo det kan jeg høre og mange tak !!!!

Jeg genlade 6,5x55 og 30,06

Er ny jæger fik mit tegn i foråret

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-01-13 15:59

To gode kalibre at arbejde med. Hvis du mangler tomme hylstre i 6,5 og 30-06 kan du få nogle af mig.
Du kan sende din adresse pr. privatmail på denne hjemmeside. Ingen vil nogensinde få den at vide.

Mvh.
Tonganeseren

Har du spørgsmål til kugle og ladning - så bare skriv.

Held og meget tillykke med jagttegnet. Foran ligger nu års vidunderlige oplevelser.

Kommentar
Fra : Jakobs25

Dato : 08-01-13 20:11

fedt den er jh-mv@hotmail.com