/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan skifter man dæk på et fly????
Fra : willlliam
Vist : 686 gange
50 point
Dato : 05-06-03 16:12

Hvordan skifter man dæk på et fly??
En dunkraft kan vel næppe bruges her?
Det må da være small-talk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 16:17

Lad være, køb et nyt.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-06-03 16:21

man køre ind til quickpot, og får nogle nye sutter på

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-06-03 16:22

Med en helikopter hvis det er i luften

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 16:24

vend det om på ryggen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 16:27

Ring efter svigerMor.

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 60 point
Dato : 05-06-03 16:52

Man følger manualen, hvis man ikke har prøvet det før. Hvis man vil undgå donkraften, må man gøre det, mens flyet stadig er i luften.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-06-03 17:09

jaaah eller osse gør man det når landingsstellet er oppe i flyet ......

Kunne du ikke finde på noget mere filosofisk

Pointen er god nok, men liiidt kedelig!!!!

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 05-06-03 17:38

Til Fnollerpigen
Man kan vel ikke forvente den store filosofi her i dette noget low life small-talk forum, men problemet er imidlertid stort nok for mig, når jeg skal have skiftet dæk på flyet.
God pinse

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-06-03 17:47

Nåååh ja willlllliam ( er der L´er nok ) det kan jeg godt se !!

LowLife Smalltalk - tja indimellem, det kan der være noget om, men det er osse sket man har fået en god snak igennem her ....

Rigtig god Pinse til dig ( og alle andre )

- og eeehhmmm ... god flyvetur !

Karina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-06-03 18:11

Det er kedeligt at skifte dæk på et fly - men det er selvfølgelig afhængig af, hvad det er for et fly. Jumbojet eller svævefly.
Helt seriøst er der strenge retningslinier for alt hvad man skal foretage sig med et luftfartøj.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-06-03 18:51

Et svævefly har ikke noget dæk.
Det er nok et mindre fly siden der ikke er nogen som gør det for dig.
Har du certifikat, ved du selv hvordan man gør.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-06-03 19:19

det kommer an på om det er sommer eller vinterdæk....

Godkendelse af svar
Fra : willlliam

Dato : 08-06-03 15:17

Kommentar
Fra : plind

Dato : 20-10-04 08:54

Har et svævefly intet dæk? hmm gad vide havd det så var jeg skiftede forleden... ? hmm sikkert ikke vigtigt