/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Licens
Fra : Dieter
Vist : 725 gange
100 point
Dato : 06-01-13 11:48

Hej,
jeg vil købe ovennævnte program med 1 licens.
Hvad sker der når jeg installerer programmet på 2 PC er.

Kan jeg så ikke bruge programmet på den 2. PC ? Eller hvad ?

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-13 12:07

"private and business users of corel capture, coreldraw, corel designer, corelcad, corel painter, paintshop pro, paintshop photo pro, paradox, corel photo-paint, presentations, quattro pro and wordperfect that have multiple computing devices (e.g., stand-alone computer, lap-top and mini/portable pc), may download any of these software products on up to three (3) systems in a single household, however it can only be used by you on one (1) system at a time. if you have purchased multiple licenses for the software, at any time you may have as many copies of the software in use as you have licenses.".

Firkanted sagt, du må installere det på 3 systemer, men programmet må kun bruges et sted af gangen.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-01-13 12:11

det går fint at bruge det på tre maskiner er afprøvet her.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 06-01-13 12:20

jeg har det på 2 maskiner uden problemer

Kommentar
Fra : Jakobs25

Dato : 06-01-13 22:27

Køre fint på 2-3 pc'er har det 3 pc'er selv

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 07-01-13 10:09

Tak for svaret katekismus.