/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
program
Fra : kivi
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 05-01-13 10:11

jeg har fået et problem med dvd photo slideshow , som er et par år gammel , når jeg prøver at trække et billed ned hvor jeg vil lave slideshowet kommer der et skilt som siger at windows har fundet en fejl og lukker , jeg har afinstalleret og installeret flere gange men samme resultat , men programmet virker på min bærbare , så gode råd modtages gerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-13 11:19

Fejlen kan ligge flere steder - det kræver flere oplysninger.

Styresystemet er måske ikke kompatibelt (32-bit eller 64-bit) (win XP - Vista eller 7) osv.....

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-01-13 13:32

windows 7 ultimate 32 bit og min bærbar hvor programmet virker , windows 7 ultimate 32 bit

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-13 00:58

Det er desværre ikke så nemt at vide.
Det skyldes helt sikkert en fejl i dvd photo slideshow programmet af en art. På en eller anden måde opstår en uventet situation.

Det kan fx være et bestemt billede som den fejler på ved indlæsning?
Har du prøvet andre billeder? Er det dine egne billeder? Hvad format ligger de i?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-01-13 08:03

jeg har prøvet med dem alle og de ligge som jpeg

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 06-01-13 17:06

Tak for svaret katekismus.