/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fin ny gratis software fra GOTD ?
Fra : EA_HS
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 04-01-13 14:54

Optimize your processes, cores, and power consumption!
Keep disruptive processes in check!

http://www.giveawayoftheday.com/process-lasso-60/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+giveawayoftheday%2Ffeed+%28Giveaway+of+the+Day%29

det lyder vældig fint,..
programmet får også 77% positive kommentarer, af dem der allerede har hentet det,

er der nogen der har erfaring med programmet,
forbedrer det på nogen måde computerens ydeevne,

-- er det umagen være at installere,.. ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-13 15:14

Citat
-- er det umagen være at installere,.. ?

Nej, du får bare endnu et program der skal startes op sammen med windows!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-01-13 15:34

Hej
Jeg har fundet en enkelt test i det Tyske blad Chip, hvor de skriver at programmet forbedrer PC ydelsen. Men jeg kunne da godt tænke mig at lave en test, ved først at køre et bencmark program, og så installere programmet og køre testen igen, og se om der er en forskel der betyder noget.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-01-13 15:54

Citat
Men jeg kunne da godt tænke mig at lave en test, ved først at køre et bencmark program, og så installere programmet og køre testen igen

interessant,... er det noget du har tænkt dig at gøre i nær fremtid,. ? ..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-13 11:18

Dette er noget der kan bruges til noget!
Gælder til 6-1-13 kl 9.00

Giveaway of the Day - WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0
http://www.giveawayoftheday.com/winx-dvd-ripper-platinum-7-0-0/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-01-13 12:31

Citat
Men jeg kunne da godt tænke mig at lave en test, ved først at køre et bencmark program, og så installere programmet og køre testen igen, og se om der er en forskel der betyder noget.
. Tjahh, jeg er lidt ophængt for tiden, men jeg har en ældre PC med Win XP, så det kan da godt være jeg prøver en gang inden så længe. Jeg giver lige besked i denne tråd, når jeg har lavet forsøget.

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 12-01-13 18:18

Tak for svaret Klaudi.

kunne ikke mærke nogen forskel, så er afinstalleret igen,..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-13 18:57

velbekomme