/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Rammer på frimærker
Fra : 1991
Vist : 551 gange
500 point
Dato : 02-01-13 15:03

Jeg har engang lånt en bog om rette og omvendte rammer på frimærker.
Nu kan jeg ikke finde den - har spurgt på Biblo men de kan ikke ud fra det, finde den.

Er der en frimærkekyndig som kan fortælle mig hvordan jeg kan finde bogen - den var meget udførlig i forklaringen med fotos.

Evt. Hvad hedder den ?????

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-13 17:04

Danmarks tofarvede øremærker er der en del litteratur om. F.eks. DANMARKS OG DANSK VESTINDIENS TOFARVEDE FRIMÆRKER af Hagemann jeg tror den omhandler 4-6 bind

og du kan også se denne DANMARKS TOFARVEDE FRIMÆRKER - Komplet indbundet værk i 6 bind af Lasse Nielsen 2001.

Men selve det at se forskel på en ret og omv. ramme illustreres udmærket i afa - vil man videre så skal der special litteratur til, men de er absolut et studium værd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-13 17:32
Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 02-01-13 17:43

Tak for svaret bentjuul.

Hvad jeg manglede.

TAK