/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad er mst?
Fra : Sønder
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 02-01-13 11:42

Har fundet en gammel fil som består af et tal.. det er en mst-fil.
Hvad er mst filer?
Kan det have noget at gøre med koder til bank?
-Og nej, jeg tager ikke fejl af mts-filer

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 02-01-13 11:48

Mat filer bliver blå. Brugt i diverse windows instalations programmer

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 02-01-13 11:50

fox_mulder : Læs mst, ikke mat

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 11:56
Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 02-01-13 12:08

det gjorde jeg såmend osse, men stave kontrollen på min android telefon ville noget andet, mst et microsoft installations fil endelser basta..

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 02-01-13 14:54

mig-selv: den har jeg kigget på. Den er sikkert fin til at læse filerne.
Jeg var nu mest interesseret i, om jeg sikkert kunne slette den. Eller forsvinder så det den har hjulpet med at installere?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-13 15:00

Citat
Jeg var nu mest interesseret i, om jeg sikkert kunne slette den. Eller forsvinder så det den har hjulpet med at installere?
Det er ikke det du spørger om
Tak for oplysningen fox_mulder, jeg kendte den ikke...

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 02-01-13 15:22

Det spørger jeg så om nu, hvor jeg kun har fået et (for mig) lidt tåget svar om, at det er en installationsfil.
Undskyld jeg ikke har så meget forstand på det. Det er derfor jeg spørger...

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-13 15:37

Det er en fil der indeholder oplysninger for at komme på Danskebank,
det kan være det er lavet om efter nemid er kommet.

Jes

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 02-01-13 17:38

Tak for svaret pabloj. Det var det jeg havde brug for at få konfirmeret. Så kan jeg roligt slette den

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-01-13 17:43

Citat
Har fundet en gammel fil som består af et tal.. det er en mst-fil.

.mts filer er filer der benyttes til at ændre en installationsfil med så den f.eks indeholder licensnøgler og programudvalg.

Men i dit tilfælde lyder det til at være en gammel nøglefil fra en eller anden webbank, webbankerne havde desværre den uskik at benytte samme filendelse. (173456.mst)

I begge tilfælde kan du sagtens slette filen, det har ingen indflydelse på din computer eller netbank

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 03-01-13 19:27

Tak EXTERMINATOR
(men du var for langsom )